مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

این کراس اوور ۱۴ هزار دلار ارزش دارد

یوآن آپ نام کراس اوور الکتریکی جدید بی وای دی است که تصاویر رسمی آن در رسانه های چینی منتشر شده است. این خودرو براساس نسخه ۳.۰ ئی-پلتفرم بی وای دی توسعه یافته  که سال پیش معرفی شد.

یوآن آپ از زبان طراحی دراگون فیس کمپانی بی وای دی استفاده می کند که موجب شده تا شباهت های زیادی به دیگر محصول این کمپانی یعنی سانگ ال داشته باشد چراغ های ال ئی دی در قسمت هدلایت، سانروف بزرگ، دستگیره های مخفی، پنل های پلاستیکی حجیم در قسمت های مختلف بدنه و رینگ های آلومینیومی ۵ پر از جمله ویژگی های ظاهری یوآن آپ هستند.

بی وای دی یوان آپ از منظر ابعاد، برابر با ۴۳۱۰ میلیمتر در طول، ۱۸۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۶۲۰ میلیمتر است.

این خودرو با توجه به تریم، دو گزینه در بخش پیشرانه دارد: نسخه پایه با تک موتور الکتریکی ۹۴ اسب بخاری و دیگری تریم ۱۷۴ اسب بخاری که این مدل هم یک موتور الکتریکی دارد. بیشینه سرعت یوان آپ برابر با ۱۶۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در بخش باتری نیز دو گزینه وجود دارد: ۳۲ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۳۰۱ کیلومتر و دیگری ۴۵.۱ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۴۰۱ کیلومتر.

یوان آپ از اسفند ماه وارد بازار چین می شود و بعد از آن نیز احتمالا راه سفر به خارج را پیش می گیرد. این خودرو در تریم پایه ۱۴ هزار دلار قیمت دارد./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *