مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

بازگشت رنو ۵ محبوب به خط تولید!

رنو ۵ محبوب به خط تولید بازگشت؛ نسل سوم رنو ۵ فقط الکتریکی خواهد بود اما روی پلت فرم اختصاصی برقی سوار نخواهد شد.

رنو ۵ به عنوان یکی از مدل‌های جذاب و مهم در تاریخ خودروسازی این برند فرانسوی شناخته می‌شود. همین هفته گذشته بود که رنو، تیزری از مدل تولیدی ۵‌ای تِک (E-Tech) منتشر کرد و اکنون، طراحی این خودرو به طور کامل فاش شده است.

تصاویر ثبت اختراع منتشر شده توسط سازمان WIPO، این مدل ساب کامپکت را در به شکل کامل نشان می‌دهد. نسخه تولیدی از نظر طراحی به کانسپت رونمایی شده در ژانویه ۲۰۲۱ وفادار می‌ماند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در تصاویر منتشر شده، چراغ نشانگر شارژ روی کاپوت که در تیزر حضور داشت، دیده می‌شود. یکی از جزئیات دقیقی که می‌توانیم متوجه شویم این است که یک پورت شارژ در گلگیر‌های جلوی چپ و راست وجود دارد. حتی طراحی رینگ‌ها نیز تا حد زیادی از کانسپت آن نشات گرفته‌اند، اگر چه کمی کوچکتر به نظر می‌رسند.

در مقایسه با کانسپت، احیای R ۵ با هدف تولید، چراغ متصل در نمای پشتی را از دست داده است تا راه را برای یک قطعه مشکی رنگ باز کند. آینه‌های جانبی بزرگ‌تر و دستگیره‌های سنتی برای در‌های جلو وجود دارد. دستگیره در‌های عقب که روی ستون C نصب شده، اکنون بزرگتر شده‌اند. سقف مشکی و تریم قرمز رنگ نشان می‌دهند که ما به دنبال یک نسخه رده بالا از یک خودروی برقی کوچک هستیم.

شایان ذکر است که نسل سوم رنو ۵ فقط الکتریکی خواهد بود، اما روی پلت فرم اختصاصی برقی سوار نخواهد شد. این خودرو مطابق با ساختار کلیو ساخته خواهد شد تا هزینه‌های تولید را در مقایسه با زویی نزدیک به یک سوم کاهش دهد. این پلتفرم AmpR Small (قبلاً CMF-B EV) نامگذاری شده است.

پیشرانه e-motor برای تولید ۱۳۴ اسب بخار قدرت خوب خواهد بود. در ابتدا، رنو ۵ E-Tech صرفاً با یک باتری ۵۲ کیلووات ساعتی برای برد ۴۰۰ کیلومتر (بر مبنای WLTP) به فروش می‌رسد. یک نوع ارزان‌تر با بسته ۴۰ کیلووات ساعتی و برد کوتاه‌تر بعداً اضافه خواهد شد.

در مورد قیمت آن، به گفته رنو حدود ۲۵ هزار یورو یا ۲۷ هزار دلار ارزش خواهد داشت. اولین نمایش جهانی رنو ۵ E-Tech برای ۲۶ فوریه در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۴ تعیین شده است./خبرآنلاین

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *