مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

برند تانک به صورت رسمی وارد بازار روسیه شد، آیا گریت وال به ایران باز می‌گردد؟

شاسی بلندهای تانک که از زیرمجموعه‌های گریت وال به شمار می‌روند، از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی به صورت رسمی در روسیه فروخته خواهند شد. مسکو ، سن پترزبورگ ، یکاترینبورگ ، کازان ، کمرووو ، ورونژ ، چلیابینسک ، تولیاتی و نیژنی نوگورود نخستین شهرهایی خواهند بود که شاسی بلندهای برند تانک در آن‌ها به فروش می‌رسند.

مشتریان روسی قادر خواهند بود تا نسخه‌های مختلف از گریت وال تانک را با استفاده از برنامه کاربردی این برند در روسیه سفارش دهند. البته انتخاب نهایی همچنان در نمایندگی‌های فروش خودرو صورت می‌پذیرد. علاوه بر خدمات فروش، برنامه Tank Mobile شما را در مورد خدمات و پیشنهادات ویژه و همچنین ارتباط با سایر مالکان خودروهای تانک همراهی خواهد کرد.

روسیه پس از عربستان سعودی، دومین بازار صادراتی برند تانک از زیرمجموعه‌های گریت وال خواهد بود. این شرکت تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۵، به فروش نیم میلیون دستگاه در بازارهای صادراتی دست پیدا کند. هدفی بلندپروازانه برای زیرمجموعه شاسی بلندهای گریت وال که مشخص نیست تا چه میزان قابل دسترسی خواهد بود.

نخستین خودروهایی که وارد بازار روسیه می‌شوند، تانک ۳۰۰ و تانک ۵۰۰ خواهند بود. گریت وال برای معرفی این دو شاسی بلند آفرودی از دو ستاره معروف روسی به نام‌های دیمیتری ناگیف و آنتون پینسکی بهره گرفته است.

منبع:خودروبانک


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *