مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

تانک ۵۰۰ پلاگین هیبرید؛ آیا این غول سنگین چینی واقعا سریع است؟

حدودا ۲ سال پیش در یکی از مطالب گروه خودرو عصر ایران به معرفی تانک ۳۰۰ از برند چینی WEY پرداختیم. همانطور که اشاره شد؛ وِی برندی متعلق به گریت وال موتورز است که هدف از راه اندازی آن، معرفی شاسی بلندهای لوکس و باکیفیت بالای این خودروساز چینی است.

پس از مدتی از معرفی محصولات تانک، به تدریج برند WEY از نامگذاری این خانواده کنار رفت و تانک به برندی مستقل تبدیل شد. برای مثال در بازار روسیه و تایلند، تمامی شاسی بلندهای تانک فقط با همین نام به فروش می رسند.

مدتی قبل نیز تانک ۵۰۰ را در گروه خودرو عصر ایران معرفی کردیم که شباهت زیادی به نسل قبلی پرادو تویوتا دارد و جزئیاتش اینجا قابل دسترسی است.

اکنون گریت وال تانک ۵۰۰ پلاگین هیبرید ۲۰۲۳ را وارد بازار چین کرده که از ۴۶ هزار دلار قیمت می خورد.

تانک ۵۰۰ پلاگین هیبرید از منظر ابعاد برابر با ۵۰۷۸ میلیمتر در طول، ۱۹۳۴ میلیمتر در عرض و ۱۹۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۵۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین ۲۱۳ میلیمتر و وزن خالص آن ۲۸۱۰ کیلوگرم است.

در بخش پیشرانه از ساختار هیبریدی متشکل از تپنده ۲ لیتری توربو بنزینی ۴ سیلندر و موتور الکتریکی ۱۲۰ کیلوواتی استفاده شده است. مجموع خروجی ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر است.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

گریت وال ادعا می کند، تانک ۵۰۰ طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد که برای یک شاسی بلند ۲.۸ تنی عددی بسیار چشمگیر محسوب می شود.

با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک، شاخص مصرف سوخت در حالت هیبرید برابر با ۲.۳ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر محاسبه شده است.

برد حرکتی خودرو در حالت الکتریکی کامل ۱۰۰ کیلومتر است که انرژی آن از باتری ۱۹.۹۴ کیلووات ساعت تامین می شود. این باتری با استفاده فناوری شارژ سریع ۳۰ دقیقه ای و همچنین با شارژ استاندارد ۳ ساعته تکمیل ظرفیت می شود.

رینگ های استاندارد در اندازه ۱۹ و ۲۰ اینچی قابل سفارش هستند.

ظرفیت باک بنزین ۷۰ لیتر است و سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

فضای داخل کابین طراحی لوکس و جذابی دارد که از فناورانه ها باید به نمایشگر ۱۴.۶ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان اشاره کنیم. تریم چوب و مواد اولیه باکیفیت حس بسیار خوبی را در این کابین ایجاد کرده اند.

صندلی ها دارای جانمایی ۳+۲ هستند و از امکانات آن ها باید به تنظیم الکتریکی ردیف جلو و همچنین گرم کن و تهویه برای هر دو ردیف اشاره کرد.

یک ساعت آنالوگ به سبک خودروهای لوکس مطرح مانند بنتلی و رولز-رویس بین دریچه های سیستم تهویه کنسول اصلی جلو قرار گرفته است. این ساعت برند تانک را در صفحه داخلی خود دارد.

تنظیمات سیستم تهویه اختصاصی برای ردیف عقب در نظر گرفته شده است. همچنین برای دسترسی به تنظیمات صندلی ها و برخی از امکانات سیستم صوتی ردیف عقب نیز یک صفحه نمایش لمسی جانمایی شده است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *