مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین‌ها / مرد در سایه از یک میلیمتر خطا هم نمی‌گذرد

دیجیاتو نوشت: بوگاتی بی شک در میان گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروسازان جهان می گیرد و طبیعتا می‌خواهد کیفیت بالاتری را نیز نسبت به سایرین ارائه دهد. درواقع مدیران این کمپانی تا آنجا بر روی خطای مونتاژ حساب هستند که از یک مترولوژیست باتجربه را به کار گرفته‌اند.

متخصص اندازه‌شناس یا مترولوژیست از اندازه‌گیری‌های دقیق برای اطمینان از اینکه یک فرآیند یا محصول با بالاترین استانداردها مطابقت دارد استفاده می‌کند و بوگاتی در این زمینه از گریگور هالر مه‌یر کمک می‌گیرد. او مسئول اندازه‌گیری و تحلیل تمام قطعات برای اطمینان از نصب دقیق آن‌ها است.

هالر مه‌یر توضیح می‌دهد: «من باید دلیل این موضوع را پیدا کنم که چرا فاصله بین دو قطعه تنها یک میلیمتر از میزان تعیین‌شده بیشتر شده است. چون این می‌تواند منجر به ایجاد صداهای نامطلوب در سرعت‌های بالا توسط ابرخودروهای ما شود.»

متخصص اندازه‌شناس بوگاتی در کار خود از ترکیبی از ابزارهای دستی و اسکنرهای سه‌بعدی با دقت ۰.۰۰۵ میلیمتر استفاده می‌کند. اگر او قطعه‌ای را پیدا کند که محل قرارگیری آن با مقادیر تعریف‌شده توسط بوگاتی مطابقت ندارد، وظیفه او بررسی علت اصلی این موضوع است. او سپس یافته‌های خود را با مهندسان بوگاتی در میان خواهد گذاشت تا قطعه را جایگزین کنند یا محل قرارگیری آن را تغییر دهند.

مترولوژیست برای همه مشتریان بوگاتی

متخصص اندازه‌شناس بوگاتی هالر مه‌یر در ادامه می‌گوید: «با این حال، اندازه‌گیری قطعات مختلف و میزان انحراف آن‌ها تنها بخشی از کار من است. بخش دیگری از کار من مربوط به تجزیه و تحلیل داده‌ها برای تضمین و بهبود مداوم استانداردهای کیفی و تضمین عالی بودن ابرخودروهای ما است.»

این خودروساز می‌گوید که سطح مشابهی از دقت در جزئیات و بازرسی دقیق را برای تمام مدل‌های خود اعمال می‌کند، بدون توجه به اینکه آن خودرو یک بوگاتی شیرون معمولی است یا یک نسخه تولید محدود مانند بوگاتی چنتودیه‌چی یا مدل تک لا ویچر نویر. در واقع بوگانی به ازای هر دلار وجهی که بابت خودروهایش از مشتریان می‌گیرد، بهترین خودروها را بالاترین سطح کیفی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *