مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

تویوتا ۱۷۹۴ ؛ این پیکاپ ژاپنی قدرتمند نام یک مزرعه آمریکایی را دارد!

تویوتا یک تریم بسیار خاص از پیکاپ جذاب خود یعنی توندرا ۱۹۷۴ مدل ۲۰۲۴ را با نام ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن معرفی کرده است.

انتخاب نام ۱۷۹۴ برای پیکاپ تویوتا به سال تاسیس قدیمی ترین مزرعه تگزاس در نزدیکی سن انتونیو باز می گردد. تویوتا سال ۲۰۰۳ بخش اعظم این مزرعه را برای راه اندازی کارخانه سن انتونیو خود که خودروهای توندرا و سکوئیا را تولید می کند، خریداری کرد.

تویوتا از تزئینات ویژه برای تریم تولید محدود توندرا ۱۷۹۴ استفاده کرده که از جمله باید به طراحی خورجین مانند چرمی پشت صندلی های جلو اشاره کرد. چرم قهوه ای برای روکش صندلی ها به همراه تزئینات فلزی و دوخت آن ها به نحویی است که فضای یک مزرعه را تداعی می کند.

علاوه بر این اکسسوری های چرم مانند محافظ ریموت، کیف، چمدان و… نیز همراه این نسخه محدود ارائه می شود

در بخش پیشرانه، مهندسان تویوتا به توسعه قابلیت های آفرودی توندرا ۱۷۹۴ تولید محدود توجه داشته اند که از جمله می توان به حضور برند سرشناس فاکس در سیستم تعلیق خودرو و افزایش ارتفاع ۲۸ میلیمتری پیکاپ از سطح زمین اشاره کنیم.

تولید توندرا ۱۷۹۴ نسخه تولید محدود فقط ۱۵۰۰ دستگاه خواهد بود که در این مطلب شاهد تصاویر چهارمین دستگاه از این مجموعه هستید. قیمت هنوز مشخص نیست اما قطعا بالاتر از قیمت پایه تریم استاندارد توندرا ۱۷۹۴ با برچسب قیمت ۶۴۳۱۰ دلار خواهد بود.

در بخش پیشرانه تغییر خاصی با نسخه استاندارد توندرا ۱۷۹۴ مشاهده نمی شود. بنابراین شاهد حضور تپنده ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر هیبریدی با ۴۳۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۹۰ نیوتن متر هستیم.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *