مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

دانگ فنگ ۰۰۷ ؛ این مامور چینی حرفه ای و جذاب!

جدیدترین سدان دانگ فنگ با نام اس۷۳ در کارخانه شناسایی می شود و در پوشش خبری و اطلاعات منتشره با نام eπ ۰۰۷ مورد توجه قرار گرفه است و جالب تر آنکه در زمان آغاز پروژه، در رسانه های چینی با نام ۰۰۱ نیز تیتر خورده بود!

به هر ترتیب سدان ۰۰۷ برای فروش و حضور در بازار چین آماده شده و همراه با خود یک برند جدید در مجموعه دانگ فنگ را معرفی می کند: eπ

اما اگر بخواهیم این نام عجیب را تفسیر کنیم، ابتدا باید e را نماینده کلمه الکترون بدانیم و پس از آن نماد عدد پی در ریاضی (π) نیز به عنوان روح و ذات دانش انسان برای کشف ناشناخته ها توصیف شده است.

این سدان متوسط از منظر ابعاد برابر با ۴۸۸۰ میلیمتر در طول، ۱۸۹۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۹۱۵ میلیمتر است.

در نمای جانبی از دستگیره درب های پاپ-آپ استفاده شده و شیب سقف مسیر بسیار زیبایی را طی می کند تا در ستون آخر شاهد طراحی کوپه و فست بک باشیم. درب های بدون فریم جلو در حالت قیچی وار باز می شوند.

رینگ های متنوع و جدید، کالیپر اسپرت در حالت آپشن، سیستم لیدار و دوربین های محیطی مجموعا خودرو جالبی را شکل داده اند.

دانگ فنگ ۰۰۷ براساس معماری و پلتفرم کوانتوم این کمپانی شکل گرفته است که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

خودرو در تریم های تک موتور و دو موتور ارائه می شود. نمونه پایه ۲۱۸ اسب بخار خروجی دارد. یک تریم تک موتور دیگر با ۲۷۲ اسب بخار خروجی نیز قابل سفارش است.

اما جذاب ترین تریم یعنی مدل مجهز به دو موتور الکتریکی ۵۷۴ اسب بخار خروجی دارد.

در بخش باتری از نوع لیتیم آهن فسفات استفاده شده است. به ظرفیت باتری هنوز اشاره ای نشده اما فناوری شارژ سریع می توان ظرفیت باتری را طی ۲۶ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد آن برساند./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *