مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

ربات چری مورنین با هدف ارائه خدمات به مشتریان معرفی شد

ربات چری مورنین (Mornine) از طریق همکاری این شرکت با ای‌آی‌موگا معرفی شده است و وظیفه آن، بهبود خدمات در خرده‌فروشی‌های خودرو خواهد بود.

شرکت خودروسازی چینی چری با همکاری شرکت ای‌آی‌موگا (AiMOGA)، یک ربات هوشمند را برای ارائه خدمت به مشتریان معرفی کرده است. این ربات چری، «مورنین» (Mornine) نام دارد و وظیفه آن بهبود خدمات در خرده‌فروشی‌های خودرو خواهد بود. انتظار می‌رود ربات مورنین نخستین‌بار فعالیت خود را در نمایندگی‌های برند لوکس چری، یعنی اکسید آغاز کند.

به گفته چینی‌ها، ربات مورنین از عملکرد بیونیک بهره می‌برد؛ یعنی از سامانه‌ها، ساختارها و نحوه حرکت جانداران طبیعی الگوبرداری می‌کند. حرکات صورت، اندام‌ها و بازوهای این ربات شبیه به انسان طراحی شده است تا تعامل بهتری با مشتریان انسانی داشته باشد. ربات مورنین با بهره‌گیری از هوش مصنوعی سعی می‌کند تا ارتباطی دوستانه با کاربران برقرار کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قابلیت‌های حرکتی و ارتباطی ربات چری مورنین

ربات چری مورنین از سازوکار پیشرفته‌ای برای حرکت استفاده می‌کند. این ربات می‌تواند همانند انسان‌های عادی با حداکثر سرعت ۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. استفاده از این سیستم به ربات کمک می‌کند تا در خرده‌فروشی‌های خودرو به‌راحتی جابه‌جا شود.

مهندسان شرکت ای‌آی‌موگا، سناریوهای متنی از پیش آماده‌شده‌ای را برای تعامل این ربات با مشتریان تدارک دیده‌اند. البته این ربات قابلیت یادگیری نیز دارد و می‌تواند گفت‌وگوی خود را براساس آنچه مشتری می‌گوید، تطبیق دهد. بااین‌حال، عمده فعالیت‌های ربات مورنین، بر معرفی دقیق وسایل نقلیه به مشتریان و خوش‌آمدگویی اولیه به آن‌ها خواهد بود.

به گفته خودروساز چینی و ای‌آی‌موگا، این ربات به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است تا خدمات ارائه‌شده به مشتریان را شخصی‌سازی کند؛ بنابراین درصورتی‌که مشتری قبلی به نمایندگی فروش چری بازگردد، ربات مورنین می‌داند که ترجیحات او چیست و قصد چه‌کاری را دارد.

به گفته شرکت خودروساز چینی، توسعه ربات مورنین به‌دلیل همگام‌سازی با تحولات صنعتی جدید انجام شده است. در عصر جدید صنعت، ابزارهای دیجیتال نظیر هوش مصنوعی و ربات‌های انسان‌نما نقش بزرگی در تکمیل فعالیت‌های انسانی بر عهده دارند. توسعه و معرفی ربات مورنین نیز گامی در جهت همسوسازی حداکثری با تحولات جهانی است./دیجیاتو

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *