مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

رونمایی از هیولای جدید برابوس

برابوس در جدیدترین پروژه خود، به سراغ مرسدس‌بنز میباخ S۶۸۰ رفته و علاوه‌بر تغییرات ظاهری، دستی بر روی پیشرانه V۱۲ قدرتمند خودرو کشیده است.

این خودرو به صورت استاندارد، ۶۲۱ اسب‌بخار قدرت دارد و از قوی‌ترین خودروهای مرسدس‌بنز به حساب می‌آید؛ اما برابوس قانع به این مقدار قدرت نیست و با اعمال تغییراتی، قدرتی بیشتر به آن تزریق کرده است.

تغییرات ظاهری اعمال شده دقیقا مطابق سیاست‌های برابوس است.این تیونر، ظاهر خودرو را با یک بسته آیرودینامیک فیبرکربنی، با روکش براق یا مات بهبود بخشیده است.ادوات مشکی رنگ از جنس فیبرکربن، در سراسر خودرو حضور دارد.نشان برابوس هم به جای لوگوی ستاره‌ای مرسدس نشسته است.

سیستم اگزوز جدید در دیفیوزر عقب دیده می‌شود.برابوس برای این خودرو، اگزوزهای ضد زنگ با کارایی بالا همراه با سوپاپ های پروانه‌ای کنترل شده که سطح صدا را تنظیم می‌کند، در نظر گرفته است.


برابوس ۸۵۰ روی رینگ‌های ۲۲ اینچی مونوبلاک Z پلاتینیوم ۱۰ پره سوار شده است.

علاقه برابوس به فیبر کربن، در کابین خودرو نیز کشیده می‌شود. این ماده روی فرمان، داشبورد، کنسول مرکزی و تودری‌ها وجود دارد.این شرکت، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، مواد و پرداخت‌ها را در مدل‌های سفارشی خود به مشتریان ارائه می دهد.

در زیر کاپوت، برابوس همه چیز را بهم زد.این تیونر، حجم موتور توئین‌توربوشارژ را با ایجاد فضایی بزرگتر، از ۶.۰ به ۶.۳ لیتر افزایش داد.توربوشارژرهای بزرگتر نیز به مرسدس میباخ کمک می‌کنند تا قدرت بیشتری تولید کند و خروجی موتور V۱۲ را به ۸۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور افزایش دهد؛ اما برابوس برای محافظت از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم چهار چرخ محرک، ۱۴۰۰ نیوتون‌متر را به ۱۰۹۹ نیوتون‌متر گشتاور کاهش می‌دهد.

مشخصات جدید، عملکردهای احتراق و تقویت خودرو را بهبود می‌بخشد.برابوس ادعا می‌کند که این سدان لوکس چهار نفره، می‌تواند در ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.برابوس نهایت سرعت این خودرو را، به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود کرده است.

این نمونه با قیمت ۴۷۰ هزار یورو، معادل حدودا ۵۱۵ هزار دلار، به فروش می‌رسد.این درحالیست که قیمت مرسدس میباخ S۶۸۰ مدل ۲۰۲۳، از ۲۲۹ هزار دلار شروع می‌شود.حبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *