مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

سی-اچ آر جدید پاسخی به منتقدان طراحی تویوتا

تویوتا سی-اچ آر جدید میزبان طراحی آینده نگری شده که شاید بسیاری از خودروسازان مطرح دیگر هنوز جسارت وارد کردن این طراحی به ساختار تولید انبوه محصولات خود را نداشته باشند.  تویوتا از سی-اچ آر جدید رونمایی کرد. این کراس اوور کوچک میان محصولات تویوتا جایگاه متفاوتی دارد که این ویژگی به طراحی موفق و متفاوت آن مربوط می شود.تویوتا اولین بار در نوامبر ۲۰۱۶ این کراس اوور جذاب را معرفی کرد و در دسامبر ۲۰۲۲ از طراحی نسل دوم سی-اچ آر رونمایی کرد. سی-اچ آر جدید میزبان طراحی آینده نگری شده که شاید بسیاری از خودروسازان مطرح دیگر هنوز جسارت وارد کردن این طراحی به ساختار تولید انبوه محصولات خود را نداشته باشند.

رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی با تم دو رنگ در نمای جانبی مانند یک جواهر خودنمایی می کند. این رینگ در منظره جمع و جوری که سی-اچ آر دارد به شدت جلب نظر می کند.

خودرو مذکور از منظر ابعاد برابر با ۴۳۶۰ میلیمتر در طول، ۱۸۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۵۸/۱۵۶۴ میلیمتر با توجه به تریم در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۴۶۰ میلیمتر است.

از جزئیات مهم دیگر باید به حضور نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کنیم. همچنین تریم بالاتر مجهز به نمایشگر هداپ، نورپردازی ۶۴ رنگ داخلی، سقف پانورامیک و سیستم صوتی جی بی ال خواهد بود.

تویوتا سی-اچ آر در بازار اروپا با پیشرانه هیبریدی عرضه می شود. این خودرو براساس تریم با پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبرید ۱۴۰ اسب بخاری، ۲ لیتری هیبرید ۱۹۸ اسب بخاری و ۲ لیتری پلاگین هیبرید ۲۲۳ اسب بخاری روانه بازار می شود.

سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن برای تریم ۲ لیتری قابل گزینش است

تویوتا سی-اچ آر

تویوتا سی-اچ آر با پیشرانه ۱.۸ لیتری هیبرید طی ۹.۹ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر برساعت است. این رکورد برای پیشرانه ۲ لیتری محرک جلو برابر با ۸.۱ ثانیه است. همین آمار برای ۲ لیتری مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ۸.۱ ثانیه رکورد گیری شده است.

بیشینه سرعت هر دو تریم ۲ لیتری هیبرید برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

اما در تریم پلاگین هیبرید، شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر، عدد ۷.۴ ثانیه را نشان می دهد و بیشینه سرعت نیز همان ۱۸۰ کیلومتر است. در این تریم در شرایطی که باتری شارژ کامل باشد امکان پیمایش ۶۶ کیلومتر در حالت الکتریکی کامل فراهم است.

قیمت تریم های مورد اشاره در متن نیز هنوز مشخص نشده است./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *