مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده

لیپ موتور نام یک کمپانی چینی تولیدکننده خودروهای الکتریکی است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است و دفتر مرکزی آن در چجیانگ قرار دارد.

جدیدترین و مهم ترین خودرو لیپ موتور ، سی۱۰ نام دارد. این خودرو پس از خریداری ۲۰ درصد سهام لیپ موتور توسط گروه استلانتیس روانه بازارهای اروپایی می شود.

که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان باتری خودرو در کشور چین است، استفاده می کند. برد حرکتی این خودرو حدود ۵۳۰ کیلومتر مورد اشاره قرار گرفته که از نمونه ۶۹.۹ کیلووات ساعت تامین می شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در تریم پایه از تک موتور الکتریکی ۲۳۱ اسب بخاری روی محور عقب استفاده شده است. وزن باتری شاسی بلند سی۱۰ به ۵۵۰ کیلوگرم می رسد که در نوع خود سنگین محسوب می شود. برای مثال وزن باتری نیکل منگنز کبالت برند CATL با ظرفیت ۹۷.۶ کیلووات ساعت برابر با ۵۲۴ کیلوگرم است.

وزن خالص لیپ موتور سی۱۰ با توجه به تریم ۱۹۴۰ و ۱۹۶۵ کیلوگرم محاسبه شده است.

طراحی داخل کابین لیپ موتور سی۱۰ شباهت زیادی با خودرو ال۷ از برند لی اوتو دارد.

سی۱۰ از منظر ابعاد برابر با ۴۷۳۹ میلیمتر در طول، ۱۹۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۲۵ میلیمتر است. برای آنکه مقایس دقیق تری در اختیار داشته باشید؛ این شاسی بلند چینی در مقایسه با ب ام و اکس۳ حدود ۳۱ میلیمتر طولانی تر، ۹ میلیمتر عریض تر و ۴ میلیمتر ارتفاع بیشتری دارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

5 صندلی با روکش مرغوب، نمایشگرهای دیجیتال بزرگ و ۱۰۵۰ میلیمتر فضای مقابل پای سرنشین عقب از جمله ویژگی های لیپ سی۱۰ در کابین محسوب می شوند.

لیپ موتور سی۱۰ بر پایه معماری لیپ ۳.۰ توسعه یافته که مجموعه ای از ویژگی های برتر مانند ایمنی، فضای کافی داخل کابین، پیچش و قابلیت شارژ را همراه خود دارد. شاخص پیچش سی۱۰ به ۴۰۰۰۰ نیوتن/درجه می رسد. فضای داخل کابین نیز در مقایسه با محصولات هم اندازه حدود ۱۷.۵ درصد برای دستیابی به فضای بیشتر بهینه سازی شده است. سی۱۰ همچنین از شارژ ۸۰۰ ولت پشتیبانی می کند.

لیپ موتور در نظر دارد تا ماهانه ۱۰ هزار دستگاه از خودرو سی۱۰ را به فروش برساند. قیمت این خودرو در بازار چین از ۲۱ تا ۲۸ هزار دلار است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *