مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شاسی بلند کاوی دبلیو۱ یک چینی ناشناخته در خیابان های ایران!

کاوی اتوموتیو ایندستریال گروپ یک کمپانی غیر مطرح چینی است که از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرده و برند کاوی(Kawei) را به عنوان نشان تجاری خود انتخاب کرده است.

این کمپانی محصولات محدودی در بازار چین دارد و در مقابل برندهای مطرح صنعت خودروی این کشور، عملا یک مجموعه ناشناخته محسوب می شود.

در لیست محصولات این کمپانی یک کراس اوور با نام دبلیو۱ وجود دارد که سال معرفی آن به ۲۰۱۴ میلادی باز می گردد و مشاهده یک دستگاه از آن در خیابان های کشورمان؛ بهانه ای شد تا در مطلب حاضر نگاهی به مشخصاتش داشته باشیم.

همانطور که اشاره شد، کاوی دبلیو۱ حدودا ۸ سال پیش در چین معرفی شد. از منظر طراحی نیز باید آن را یک کپی ترکیبی دانست زیرا در قسمت دماغه نسل قدیمی فورد اف۱۵۰(معرفی شده در ۲۰۰۹) و در نمای پشت دقیقا سورنتو کیا(معرفی شده در ۲۰۰۲) است!

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۰۰ میلیمتر در طول، ۱۸۵۵ میلیمتر در عرض و ۱۸۱۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۳۰ میلیمتر است.

Kawei/ کاوی دبیلو۱

در بخش پیشرانه از تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با حدود ۲۰۰ اسب بخار خروجی و بیشینه گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده اتوماتیک هماهنگ شده است. براساس اطلاعات موجود، کاوی دبلیو۱ به سامانه تمام چرخ محرک نیز مجهز خواهد بود.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه ۱۷ اینچی ارائه می شوند.

از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه، استارت دکمه ای، سیستم صوتی، نمایشگر دیجیتال تنظیمات سیستم سرگرمی، یو اس بی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، فرمان چرم، پاور ویندوز هر دو ردیف، اسکای روف الکتریکی، آینه ها با تنظیم الکتریکی، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، برف پاک کن عقب و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، رادار پارک عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ئی بی دی، دوربین عقب، ایربگ جلو و… قابل اشاره هستند.

با توجه به آنکه اطلاعات رسمی در رابطه با این خودرو ارائه نشده نمی توان درباره امکانات نمونه موجود در خیابان های ایران و در نهایت بازار ایران به طور دقیق اظهار نظر کرد.

منبع؛عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *