مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

فنگوین A8 ؛ خودرو جدید ۱۶ هزار دلار چری در بازار

 چری به طور رسمی از سدان جدید فنگیون A8 رونمایی کرد. این خودرو در کلاس پلاگین هیبرید با با قیمت پایه ۱۶۷۰۰ دلار عرضه می شود. در حالت آپشن، بالاترین ترین برچسب قیمت ۲۱ هزار دلاری دارد.

فنگیون آ۸ در ۴ تریم وارد نمایندگی های برند شده است. گفتنی است، فنگیون( فولوین ) برندی است که برای ارائه محصولات مبتنی بر انرژی های نوین گروه چری فعالیت می کند.

فنگیون آ۸ در کلاس سدان کامپکت قرار می گیرد و از منظر ابعاد بدنه برابر با ۴۷۸۰ میلیمتر در طول، ۱۸۴۳ میلیمتر در عرض و ۱۴۸۷ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۹۰ میلیمتر است.

جلوپنجره بزرگ هندسی که شباهت هایی به الگوی محبوب لکسس دارد، مهم ترین رویداد طراحی دماغه محسوب می شود. رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۶ و ۱۷ اینچی ارائه می شوند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چری از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای نمایش اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در قابی یکپارچه استفاده کرده است. البته با توجه به رده قیمتی محصول، این نمایشگرها حاشیه زیادی دارند و مرز بین آن ها نیز کاملا مشخص است.

فرمان تخت در قسمت پایین، سیستم عامل لاین چری، بلوتوث، نرم افزار ریموت تلفن هوشمند، اپل کارپلی و اندروید اوتو و… از دیگر ویژگی های کابین هستند.

در بخش ایمنی، فنگیون آ۸ مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران است که البته این ویژگی مربوط به تریم پرچمدارش می شود. امکاناتی مانند هشدار برخورد، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و… در این بسته ارائه می شود.

همانطور که ابتدای متن اشاره کردیم، فنگیون آ۸ یک پلاگین هیبرید است که قلب تپنده آن ترکیبی از انجین ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ (۱۴۷ اسب بخار/ ۲۲۰ نیوتن متر) و یک موتور الکتریکی (۲۰۱ اس بخار/ ۳۱ نیوتن متر) است. این مجموعه با جعبه دنده دی اچ تی هماهنگ شده است. مجموع خروجی پیشرانه ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر است که برای سدانی با این قیمت بسیار چشمگیر محسوب می شود.

فنگیون طی ۷ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ۱۸.۳ کیلووات ساعت تامین می شود. برد حرکتی خودرو در حالت الکتریکی خالص ۱۲۷ کیلومتر و در حالت ترکیبی ۱۴۰۰ کیلومتر است.

با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، باتری طی ۱۹ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد ظرفیت خود می رسد. با شارژ معمولی نیز ۳ ساعت برای تکمیل شارژ آن زمان نیاز است./عصرایران

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *