مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

لندروور جدید؛ فرمول ساده و زیبای ۴ سیلندر

لندروور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ اکنون به نمایشگر لمسی ۱۱.۴ اینچی خمیده با آخرین نسخه از Pivi Pro system مجهز است. الکسای آماوزن، اپل کار پلی بی سیم و اندروید اوتو به عنوان آپشن استاندارد عرضه می شوند.

لندروور تریم دیسکاوری اسپرت را برای مدل ۲۰۲۴ همراه با بروزرسانی معرفی کرده است. مهمترین بخش تغییرات به داخل کابین و تغییر طراحی کنسول اصلی مربوط می شود.

لندروور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ اکنون به نمایشگر لمسی ۱۱.۴ اینچی خمیده با آخرین نسخه از Pivi Pro system مجهز است. الکسای آماوزن، اپل کار پلی بی سیم و اندروید اوتو به عنوان آپشن استاندارد عرضه می شوند. حتی تعویض کننده دنده نیز طراحی جدیدی را میزبانی می کند تا همه چیز در این کابین جذاب تر از قبل باشد.

فضای ذخیره سازی نیز در کنسول جدید بیشتر جانمایی شده است. از دیگر امکانات استاندارد باید به شارژر بی سیم، نمایشگر اطلاعات کیلومتر دیجیتال، تعویض کننده دنده پشت فرمان و… اشاره کنیم.

صندلی دیسکاوری جدید لندروور نیز مجهز به تنظیم ۲۴ جهته است. صندلی های ردیف دوم نیز امکان تا شدن دارند که حجم فضای بار را به مقدار چشمگیری افزایش خواهند داد.

رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۹ و ۲۱ اینچی ارائه می شوند.

لندروور دیسکاوری ۲۰۲۴ در ۲ تریم با نام های اس و داینامیک اس ئی پیش روی مشتریان قرار می گیرد. تریم اس از ۵۰ هزار در بازار آمریکا کلید می خورد. ارزان ترین تریم با ۳ ردیف صندلی نیز ۵۱۷۹۵ دلار قیمت دارد.

قیمت پایه تریم داینامیک اس ئی از ۵۴۲۷۵ دلار آغاز و تا ۶۸۴۳۵ دلار بالا می رود.

مدل های مذکور به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۲۴۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۶۵ نیوتن متر مجهز هستند. این مجموعه با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ شده است. نسخه ۷ سرنشین طی ۷.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برثانیه می رسد. همین شاخص برای تریم ۵ صندلی ۷.۳ ثانیه خواهد بود./عصرایران

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *