مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

ماستنگ آر تی آر؛ بسته ویژه برای تحفه ۲۰۲۴ فورد

ماستنگ یکی از فعال ترین خودروهای جهان در بازار افترمارکت است. به عبارت دیگر فراوانی تولیدکنندگانی که برای فورد ماستنگ قطعات ویژه تیونینگ(بدنه و فنی) تولید می کنند دقیقا حالتی شبیه آیفون اپل در بازار لوازم جانبی تلفن های هوشمند دارد.

اکنون تریم جدیدی از فورد ماستنگ تیتر اخبار خودرویی شده که مجموعه ای از تجهیزات افتر مارکت را همراه خود دارد و با نام آر تی آر اسپک شناسایی می شود. آر تی آر یکی از فعالان مطرح در بازار افترمارکت است که دو بسته بروزرسانی برای ماستنگ ۲۰۲۴ را تحت نام های اسپک ۱ و اسپک ۲ ارائه داده است.

در رابطه با جزئیات بسته اسپک ۱ اطلاعات کاملی ارائه نشده اما اسپک ۲ مجموعه ای از تزئینات بدنه و بروزرسانی فنی را شامل می شود.

در فورد ماستنگ آر تی آر اسپک ۲ از جلوپنجره جدید با مجموعه ال ئی دی جذاب استفاده شده که فضای داخلی این محیط نورانی خالی است و به تنفس بهتر پیشرانه از هوایی که به سمت جلوپنجره در جریان است، کمک می کند. همچنین روی درپوش موتور نیز ۲ ورودی هوای جدید جانمایی شده است.

راکر اسپلیتر جلو و بال عقب، لوگوی آر تی آر، طرح گرافیکی در نمای جانبی و تعدادی از جزئیات دیگر نیز برای اسپک ۲ در نظر گرفته شده است.

سردنده جدید، کفپوش با لوگوی آر تی آر، اشاره به شماره تولید محدود و… نیز در کابین مشاهده می شوند.

در بخش فنی باید به حضور رینگ های جدید ۲۰ اینچی آئرو ۵ عنکبوتی با لوگوی آر تی آر، سیستم تعلیق بروزرسانی شده با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم اگزوز اسپرت و… اشاره کنیم.

سته تیونینگ آر تی آر اسپک ۲ از ۱۲۴۹۵ دلار قیمت می خورد و با تمامی ماستنگ های جی تی ۲۰۲۴ سازگاری دارد. در رابطه با بسته ۱ اطلاعاتی موجود نیست اما آر تی آر سال گذشته بسته اسپک ۳ و اسپک ۵ را برای ماستنگ ۲۰۲۳ ارائه داد که پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ماستنگ را با یک سوپرشارژر جدید به ۷۵۰ اسب بخار نزدیک کرد.

ماستنگ آر تی آر

فورد ماستنگ جی تی ۲۰۲۴ با پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر خود حدود ۴۸۰ اسب بخار خروجی و ۵۶۳ نیوتن متر گشتاور دارد. استفاده از آپشن کارخانه ای سیستم اگزوز فعال، میزان خروجی این پیشرانه را به ۴۸۶ اسب بخار و گشتاور را به ۵۶۷ نیوتن متر افزایش می دهد. همچنین ماستنگ دارک هورس با ۵۰۰ اسب بخار تحویل مشتریان می شود که تمامی این مدل ها می توانند بسته های آر تی آر را نیز سفارش دهند./عصرایران

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *