مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

مدرن ترین مرسدس در طبیعی ترین حالت ممکن!

مرسدس بنز در جدیدترین رویداد خودرویی، چالش بسیار جدی را متوجه رقبای خود کرده است. یک مفهومی از کلاس CLA که فعلا با همین نام مبتنی بر فناوری EQXX شناسایی می شود.

سی ال ای مفهومی بر پایه معماری ماژولار مرسدس بنز یا همان MMA مشهور، توسعه یافته است. در تمامی قسمت های داخلی از مواد دارای پایه زیستی استفاده شده تا زیبایی این کابین کمترین میزان تخریب را متوجه محیط زیست کند.

برد حرکتی این دلبر الکتریکی ۷۵۰ کیلومتر اعلام شده اما جزئیات بخش فنی هنوز به شکل یک راز حفظ شده است

مرسدس بنز سی ال ای مفهومی خود را بر اساس پلتفرم ویژن EQXX توسعه داده که این رویکرد هم در بخش فنی و هم کابین مورد تایید رسمی قرار گرفته است.

سی ال ای مفهومی در طراحی بدنه یک سدان ۴ درب با استایل کوپه را پیش روی مخاطب قرار می دهد که اگر المان های مدرن آن یعنی چراغ های اصلی و جلوپنجره را کنار بگذاریم دقیقا منطبق با زبان طراحی دیگر محصولات لوکس و جدید این کمپانی است اما وقتی عناصر مذکور وارد این تابلوی صنعتی می شوند، قطعا یک آینده نگر خوش سیما پیش روی مخاطب قرار دارد.

رنگ قرمز اناری نیز کد رنگ مورد علاقه مرسدس بنز در معرفی محصولات جدیدش است که قبلا هم مورد استفاده قرار گرفته اما بدنه سی ال ای مفهومی میزبان طیف جذاب تری از آن است که قطعا طی پروسه فناورانه تری تولید و اجرا شده است.

الگوی طراحی چراغ های اصلی جلو و عقب به همراه بخش جلوپنجره را می توان اثرگذارترین بخش این محصول دانست که منتج به شکل گیری پروفایل فوق العاده خاصی در قسمت دماغه و عقب شده است. رینگ های اختصاصی ۲۱ اینچی نیز در نمای جانبی جلب نظر می کنند.

در رابطه با قسمت کابین، شما را به مشاهده تصاویر دعوت می کنیم زیرا بهتر از هر توضیحی می تواند فناوری و تجمل این بخش را شرح دهد: مواد دوستدار محیط زیست، طراحی خلاقانه، فناوری نمایشگرها در کنسول یکپارچه اصلی، چرم ناپا و جزئیات بسیار دیگری که هر کدام در بهترین شکل ممکن جانمایی شده اند./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *