مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

مراکز معاینه فنی تهران در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود

سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد که مراکز معاینه فنی تهران در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند. به گفته او حداقل هشت مرکز معاینه فنی شهر تهران در تعطیلات نوروز پذیرای متقاضیان خواهند بود.در روز ۲۹ اسفندماه نیز مراکز بیهقی و شهید آبشناسان فعال هستند. همچنین واحدهای سیار نیز در این روز به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

روند فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای پنجم الی سیزدهم فروردین

پس از چهارم فروردین نیز بخش‌های مختلف معاینه فنی تهران به روند کاری خود باز خواهند گشت. در روزهای عادی شهروندان می‌توانند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. همچنین سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراکز فعال معاینه فنی را به شهروندان معرفی خواهد کرد. خدمت‌رسانی به شهروندان در روزهای جمعه ۱۰ فروردین ماه و ۱۲ فروردین ماه در مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام و آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ انجام خواهد شد.

همچنین به درخواست شهروندان، ظرفیت پذیرش مراکز معاینه فنی افزایش یافته است. البته سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به شهروندان توصیه کرد پیش از مراجعه حضوری، نسبت به دریافت وقت از طریق اینترنتی اقدام کنند.

این اقدام برای ازبین‌بردن صف انتظار در مراکز معاینه فنی انجام شده است و به گفته سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، درحال‌حاضر صف انتظاری در مراکز معاینه فنی وجود ندارد. شهروندان در صورت سلامت خودرو می توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند. اولویت پذیرش در مراکز با مراجعین اینترنتی است. نحوه پذیرش حضوری به نحوی مدیریت می‌شود که باعث ایجاد صف و اتلاف وقت شهروندان نشود.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *