مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

معرفی جدیدترین مدل مرسدس بنز با تولید تنها ۲۵ دستگاه

مرسدس بنز AMG CLA۴۵ S Edition ۱ با تولید تنها ۲۵ دستگاه معرفی شد. این مدل دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و اواخر امسال به نمایندگی‌های مرسدس بنز عرضه می‌شود.

قیمت این مدل خاص و تولید محدود ۸۲۴۳۵ دلار (معادل ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان) اعلام شده است. جالب است بدانید که مرسدس بنز C کلاس ۲۰۱۴ با کارکرد نسبتا کم، بیش از ۵ میلیارد تومان در بازار ایران قیمت دارد!

ادیشن ۱ استاندارد با پکیج آیرودینامیک AMG عرضه می‌شود. این پکیج یک اسپلیتر بزرگ در جلو، اسپویلر در عقب و یک دیفیوزر عقب بزرگتر را در میان سایر موارد اضافه می‌کند. در نسخه انحصاری ادیشن ۱، خطوط نارنجی رنگی را خواهید دید که در لبه‌های قسمت پایینی جلو و عقب، دریچه‌های ورودی هوا، آینه‌ها و پنل‌های جانبی وجود دارند.

با ورود به کابین خودرو، پکیج صندلی پرفورمنس AMG را می‌بینید که به صورت استاندارد نصب شده و خطوط و دوخت نارنجی رنگ را به ترکیب اضافه می‌کند. دوخت‌های نارنجی بیشتری روی داشبورد، مارک CLA۴۵ S روی پشت سری‌ها و نورپردازی داخلی ویژه وجود دارد.

این نسخه یک پکیج کاملاً ظاهری است، اما با توجه به اینکه پیشرانه استاندارد بسیار قدرتمند بوده، همچنان جذاب است. CLA۴۵ S از موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ AMG استفاده می‌کند که ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. هر چهار چرخ توسط یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه می‌چرخد و زمانی که شرایط مناسب باشد، شتاب صفر تا صد را در ۴.۰ ثانیه انجام می‌دهد./خبرآنلاین


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *