مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

هوندا سیویک ۲۰۲۴ هیبریدی شد

سخنگوی هوندا با اشاره به تقاضای بیشتر برای اکورد ، می گوید: بالغ بر ۵۰ درصد مشتریان نسخه هیبریدی اکورد را ترجیح می دهند و هوندا پیش بینی می کند که ۴۰ درصد فروش سیویک جدید نیز به تریم هیبریدی آن اختصاص یابد.

هوندا با بازگشت سیویک به بازار آمریکا، قصد دارد این خودرو را کنار دیگر محصولات خود یعنی سی آر-وی و اکورد قرار دهد تا الکتریکی های این برند ژاپنی حضوری فعال تر داشته باشند.

هوندا در راستای راهبرد مذکور، ابتدا سدان هوندا سیویک را در کارخانه اونتارویو(کانادا) روی خط تولید می برد. در ادامه نیز نسخه هاچ بک وارد فاز تولید می شود. پیشرانه ۲ لیتری بنزینی هوندا نیز در کارخانه اوهایو این کمپانی تولید می شود.

با آنکه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با جزئیات پیشرانه هیبریدی در دسترس نیست اما باید به نسخه اروپایی سیویک اشاره کنیم که این هیبریدی ترکیبی از تپنده بنزینی ۴ سیلندر و ۲ موتور الکتریکی است که مجموعا ۱۸۱ اسب بخار خروجی و ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور دارد. جعبه دنده ئی-سی وی تی نیز احتمالا این مجموعه را تکمیل خواهد کرد.

هوندا اکورد هیبرید نیز دقیقا از همین ترکیب پیشرانه استفاده می کند با این تفاوت که میزان خروجی به ۲۰۴ اسب بخار افزایش یافته و گشتاور نیز ۳۳۴ نیوتن متر است.

سخنگوی هوندا با اشاره به تقاضای بیشتر برای اکورد ، می گوید: بالغ بر ۵۰ درصد مشتریان نسخه هیبریدی اکورد را ترجیح می دهند و هوندا پیش بینی می کند که ۴۰ درصد فروش سیویک جدید نیز به تریم هیبریدی آن اختصاص یابد

پیش بینی می شود که سیویک هیبریدی ویژه بازار آمریکا در قسمت کابین مجهز به نمایشگر ۹ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۱۰.۲ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان به عنوان آپشن استاندارد، باشد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *