مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

ونوشا وی اکس۶ ؛ شاسی بلند جدید دانگ فنگ هم ارزان است و هم طراحی جالبی دارد!

ونوشا وی اکس۶ (برخی منابع فارسی ونوسیا هم نوشته اند) یکی از جدیدترین محصولات دانگ فنگ با برند ونوشا است که براساس معماری تمام الکتریکی کوانتوم این کمپانی توسعه یافته و روانه بازار می شود.

پیش بینی می شود این شاسی بلند از حدود ۲۰ هزار دلار در تریم پایه قیمت گذاری شود.

ونوشا وی اکس۶ را می توان یک خودرو با طراحی خاص در شرایط کنونی بازار چین دانست که اکثر تولیدات به یکدیگر شباهت دارند. طراحان دانگ فنگ از خطوط و زوایای تیز و قدرتمند در این محصول استفاده کرده اند، مخصوصا در پروفایل دماغه که چیزی شبیه به یک زره پوش را در ذهن مخاطب تداعی می کند اما از نوع ظریف و چشم نواز آن!

لوگوی V برند ونوشا در مرکز و فاصله بین چراغ های اصلی جلو با حالت نورانی و درخشان خودنمایی می کند. در نمای جانبی نیز امتداد تمامی خطوط زوایه ساز به سمت زمین است که بازهم الگوی موفقی برای طراحی ونوشا وی اکس۶ به نظر می رسد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۸۵۰ میلیمتر است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سقف رنگ متضاد با بدنه دارد که این تم دو رنگ بر جذابیت های شاسی بلند چینی افزوده است. دستگیره درب ها نیز در حالت پاپ-آپ فعال می شوند.

ونوشا وی اکس۶ کابین ساده اما فناورانه و جذابی را دارد که این روزها در بازار جهانی بسیار پرطرفدار است. نمایشگر دیجیتال تبلتی بزرگ برای تنظیمات سیستم سرگرمی و یک نمایشگر کوچک تر برای اطلاعات کیلومتر پشت فرمان روی داشبورد ساده جانمایی شده اند. پشتیبانی از فرمان های صوتی و مجموعه ای از امکانات ایمنی روز نیز اینجا حضور دارند که جزئیات آن هنوز توسط دانگ فنگ اعلام نشده است.

صندلی های جلو به طور کامل امکان خواباندن و افزایش فضای داخل کابین را دارند. در این حالت به راحتی می توان روی صندلی عقب نشست و پاها را در حالت استراحت کامل قرار داد.

در بخش پیشرانه از تک موتور الکتریکی با خروجی ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری ۶۲ کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات برند CATL تامین می شود که برد حرکتی حدود ۵۲۰ کیلومتر را در اختیار ونوشا وی اکس۶ قرار می دهد./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *