مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

پورشه کاین توربو ئی-هیبرید ۲۰۲۴ ؛ بهتر از این نمی شود!

کاین یکی از مطرح ترین برندهای خودرویی جهان است که از سال ۲۰۰۲ تا کنون توسط پورشه تولید می شود. این شاسی بلند میان سایز لوکس الهام بخش بسیاری از کمپانی های خودروسازی-مخصوصا چینی ها- برای تولید محصولی مشابه بوده است.  نسل اول کاین در فاصله سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰، نسل دوم ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ و نسل سوم از ۲۰۱۸ تا کنون تولید شده است.

کاین از نظر تعداد تریم های معرفی شده، یکی از متنوع ترین محصولات خودرویی جهان بوده است.

یکی از جدیدترین های پورشه کاین تریمی با نام توربو ئی-هیبرید ۲۰۲۴ است که زیردرپوش موتور خود میزبان تپنده ۸ سیلندر ۴ لیتری توربودوقلو در هماهنگی با تک موتور الکتریکی است. بخش بنزینی پیشرانه ۵۹۱ اسب بخار و قلب الکتریکی آن ۱۷۴ اسب بخار خروجی دارند تا مجموع خروجی برابر با ۷۲۹ اسب بخار و گشتاور ۹۴۹ نیوتن متر باشد

با این پیشرانه بسیار جذاب، کاین فقط به ۳.۵ ثانیه زمان احتیاج دارد تا از توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت برسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۹۴ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعت تامین می شود که خودروساز آن را زیر قسمت بار کاین جانمایی کرده است. همراه با این پورشه یک شارژر ۱۱ کیلوواتی نیز ارائه می شود که زمان شارژ کامل باتری را به ۲.۵ ساعت کاهش می دهد. در رابطه با میزان پیمایش خودرو در حالت الکتریکی خالص اطلاعاتی منتشر نشده است.

تضمین کیفیت رانندگی با کاین توربو ئی-هیبرید برعهده سیستم تعلیق بادی تطبیقی است. فناوری اختصاصی تورک وکتورینگ پلاس پورشه به عنوان آپشن استاندارد در این تریم ارائه شده است اما فناوری اختصاصی کنترل شاسی داینامیک پورشه و فرمان پذیری محور عقب به عنوان آپشن پولی ارائه می شوند.

پورشه در طراحی کابین محصولات کاین همواره سبک خاص خود را داشته و اینجا هم یکی از بهترین ها را پیش روی مخاطب قرار می دهد. علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه باید به گرم کن فرمان، پوشش چرم صندلی ها، تنظیم ۱۸ جهته الکتریکی صندلی ها، شارژر بی سیم ۱۵ وات، نمایشگر خمیده ۱۲.۶ اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کنیم.

پورشه اکنون این کاین توربو ئی-هیبرید ۲۰۲۴ را با قیمت پایه ۱۴۸۵۵۰ دلار در بازار آمریکا ثبت سفارش می کند. نسخه کوپه این تریم از ۱۵۳۰۵۰ دلار قیمت می خورد. زمان تحویل سه ماهه دوم ۲۰۲۴ اعلام شده است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *