مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

ژیجی ال اس۶ ؛ یک چینی ارزنده در معادله امکانات و قیمت

آی ام موتورز(IM Motors) نام خودروساز چینی است که در چین با برند ژیجی موتورز نیز شناخته می شود. این برند حاصل همکاری بین سایک موتور، ژانگ جیانگ های-تک و گروه علی بابا است. نام IM مخفف “Intelligence in Motion” است.

این برند فعالیت خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در شانگهای قرار دارد. ۵۴ درصد سهم کمپانی در اختیار سایک موتور، ۱۸ درصد در اختیار علی بابا و ۱۸ درصد نیز مربوط به ژانگ جیانگ های-تک می شود.

یکی دیگر از محصولات ژیجی ، سدانی با نام ال اس۶ است که در بازار چین از ۳۲ تا ۴۱ هزار دلار قیمت دارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

این کراس اوور اسپرت از منظر ابعاد برابر با ۴۹۰۴ میلیمتر در طول، ۱۹۸۸ میلیمتر در عرض و ۱۶۶۹ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۹۵۰ میلیمتر است.

ژیجی ال اس۶ از طراحی فست بک در ستون آخر و شیب سقف استفاده می کند. در قسمت دماغه نیز با یک حجم آئروداینامیک روبرو می شویم که گرافیک داخلی چراغ های اصلی چهره ای اخمو برای آن ایجاد کرده است.

از چراغ گفتیم و باید اشاره ای نیز به چراغ اصلی عقب با شکل عجیب و غریبش داشته باشیم اما به هر ترتیب این یک خودرو چینی با کیفیت است.

رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۲۱ اینچی روی خودرو نصب شده اند. لاستیک های جلو در اندازه ۴۵/۲۳۵ و در محور عقب ۴۰/۲۶۵ هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

داخل کابین ژیجی ال اس۶ یک محیط کاملا فناورانه است. شکل متفاوت فرمان قطعا اولین فاکتوری است که جلب نظر می کند. در مرحله دوم، نمایشگرها هستند که جلب توجه می کنند زیرا در این کابین ۴۲ اینچ نمایشگر نصب شده است.

سقف شیشه ای بزرگ نیز منظره ای فوق العاده از آسمان ایجاد می کند.

ژیجی ال اس۶ در تریم های تک موتور و همچنین مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ارائه می شود. خروجی تریم تمام چرخ محرک عدد باورنکردنیی ۷۷۶ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر برای این رده قیمتی است. شاخص صفر تا ۱۰۰ نیز در ۳.۴۸ ثانیه ثبت شده است. بیشینه سرعت ۲۵۲ کیلومتر برساعت است.

نمونه تک موتور محور جلو، ۳۳۵ اسب بخار خروجی دارد و بیشینه سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

باتری از کلاس لیتیم تناری استفاده شده که در ظرفیت های ۷۱.۲ ، ۸۳ ، ۸۳.۳ و ۱۰۰ کیلووات ساعت روی خودرو نصب می شود. برد حرکتی نیز به ترتیب ۵۶۰ ، ۵۹۰ ، ۶۳۰ و ۷۰۲ کیلومتر محاسبه شده است.

ژیجی ال اس۶ از فناوری ۸۰۰ وات شارژ سریع پشتیبانی می کند که تنها طی ۱۵ دقیقه انرژی لازم برای پیمایش ۵۰۰ کیلومتر را ذخیره می کند. طی ۵ دقیقه نیز می توان انرژی پیمایش ۲۰۰ کیلومتر را ذخیره کرد.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *