مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

کادیلاک ممنوعه در آمریکا!

کادیلاک عرضه سدان سی تی۶ را در سال ۲۰۲۰ برای بازار آمریکا متوقف کرد اما همچنان این محصول را در بازار چین زنده نگه داشته است. اکنون مدل ۲۰۲۴ کادیلاک سی تی۶ معرفی شده که بهبود در طراحی کابین، پلتفرم محور عقب و همچنین تقسیم وزن را همراه دارد.

کادیلاک سی تی۶ جدید از منظر ابعاد برابر با ۵۲۳۳ میلیمتر در طول ،۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۷۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۳۱۰۹ میلیمتر است. با نگاهی کوتاه به این اعداد می توان دریافت که کابین کادیلاک سی تی۶ در سطح یک سوئیت درجه یک، لوکس و راحت خواهد بود.

در بخش پیشرانه از ۴ سیلندر توربوشارژ در هماهنگی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. این پیشرانه که ۲۳۳ اسب بخار خروجی دارد برای سدانی با این ابعاد و سابقه درخشان برند کادیلاک کاملا عجیب و خارج از استاندارد به نظر می رسد اما به هر ترتیب این مورد را باید پای چینی بودن ماجرا بگذاریم.

همانطور که می دانید کادیلاک برای بازار داخلی آمریکا سدان بلک وینگ سی تی۶-وی را دارد که پیشرانه توربودوقلو ۸ سیلندر آن برابر با ۵۵۰ اسب بخار را به چرخ ها تزریق می کند.

قطعا کابین کادیلاک سی تی۶ بازار چین به مراتب جذاب تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.

در بخش ایمنی نیز این خودرو مجهز به مجموعه ای از سنسورهای پیشرفته، لایدار و… است./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *