مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.

پس از اجرای موفق طرح تحول کیفی که با خودروی تارا آغاز شد و تخصیص بسته تشویقی به دارندگان این خودرو، ارایه طرح تشویقی خودروهای گروه هایما در دستور کار حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، معاون خدمات پس از فروش این شرکت گفت: با توجه به اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه محصولات گروه هایما از ابتدای دی‌ماه امسال بسته‌های تشویقی به دارندگان این خودروها تعلق خواهد گرفت.
ماشااله وردینی تصریح کرد: در این طرح با توجه به اطمینانی که در خصوص کیفیت محصولات مذکور ایجاد شده است، پیش‌بینی شده که این خودروها دست‌کم در شش ماهه اول گارانتی خود نیازی به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش برای ایرادهای موتور و گیربکس نخواهند داشت، اما اگر به دلیل ایراد فنی در این بازه به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند، بیش‌تر از دو روز در نمایندگی‌ها متوقف نمی‌شوند.
وی در ادامه افزود: تمام اقدامات حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در شرکت ایساکو بر مبنای افزایش رضایت مشتریان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و این طرح نیز در همین راستا به اجرا درآمده است.
وردینی در ادامه توضیح اقداماتی که در راستای ارتقای رضایت‌مندی مشتریان در گروه صنعتی ایران‌خودرو انجام شده است، به اجرای طرح +PDS از ابتدای دی‌ماه امسال در نمایندگی‌های مجاز اشاره کرد و گفت: در این طرح محصولات گروه هایما و سورن پلاس، پیش از تحویل به مشتریان از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» بهره‌مند خواهند شد.
وی تشریح کرد: در این اقدام، کارشناس نمایندگی با فهرست بازبینی (چک‌لیستی) که در اختیار دارد، صحت و سلامت موارد فنی و ظاهری خودرو را بررسی می‌کند. پس از آن نیز مشتری خودروی خود را بر اساس این لیست تحویل می‌گیرد.
گفتنی است، با اجرای طرح +PDS خریداران محصولات ایران‌خودرو با اطمینان بیش‌تری از کیفیت محصولات برای خرید آن اقدام خواهند کرد.ایکوپرس


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *