مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

گران‌ترین پلاک خودرو با قیمت ۱۵ میلیون دلار در امارات فروخته شد

شرکت حراج امارات این هفته با فروش گران‌ترین پلاک خودرو در تاریخ، رکوردی را به نام خود ثبت کرد. این پلاک با عبارت P 7 به قیمت ۵۵ میلیون درهم امارات متحده عربی (معادل ۱۴.۹ میلیون دلار) فروخته شد.

حراجی امارات در توییتی اعلام کرد که این فروش در کتاب گینس ثبت شده است، اما خریدار ترجیح داده که ناشناس باقی بماند. البته با توجه به اینکه این شخص یک نوع شناسه دولتی را خریداری کرده است که در خارج از خودرو نصب می‌شود، احتمال آشکار‌شدن هویت وی وجود دارد.

درآمد حاصل از مزایده گران‌ترین پلاک خودرو در اختیار کمپین ۱ میلیارد وعده غذایی قرار خواهد گرفت. این مؤسسه خیریه به‌دنبال فراهم‌کردن بزرگ‌ترین خیریه مواد غذایی در ماه رمضان در جهان است.

به‌دلیل طراحی خاص گران‌ترین پلاک خودرو در امارات متحده عربی، به‌نظر می‌رسد که فقط عدد ۷ روی آن قرار دارد. پلاک‌هایی که تک‌رقمی هستند، به‌خاطر سادگی و جایگاه مالک خودشان ارزش‌گذاری می‌شوند.

برای مثال، پلاک D 5 در سال ۲۰۱۶ در امارات متحده عربی به قیمت ۳۳ میلیون درهم (۸.۹ میلیون دلار آمریکا) فروخته شد. خریدار آن، «بالویندر سینگ ساهنی»، در آن زمان به بلومبرگ گفت که رؤیای من داشتن یک پلاک تک‌رقمی بوده است. او افزود که دبی، جایی که او کار می‌کرد، شهری با شخصیت‌های بزرگ است که هر کسی در آنجا می‌خواهد جایگاه خود را نشان دهد.

در همین حال، پلاک P 7 رکورد گران‌ترین پلاک خودرو را می‌شکند که ۱۵ سال در اختیار فردی بود که یک پلاک با عبارت ۱ را به قیمت ۵۲.۲ میلیون درهم (۱۴.۲ میلیون دلار) خریداری کرده بود. آن پلاک نیز توسط شرکت حراج امارات فروخته شده بود. /دیجیاتو


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *