مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

۴۰ هزار دلار برای فلفل سیاه آلمانی

فولکس واگن از یک نسخه اختصاصی گلف با نام بلک ادیشن برای بازار انگلیس رونمایی کرد. این آلمانی تند و فلفلی با قیمت پایه ۳۹۸۹۵ دلار عرضه می شود.

نسخه بلک ادیشن از نظر ویژگی ها بین مدل های آر-لاین و جی تی ئی در انگلیس قرار می گیرد. رینگ های آلومینیومی مشکی ۱۸ اینچی برگامو ۵پره به عنوان آپشن استاندارد روی گلف بلک ادیشن نصب می شود.

وینتر پک معروف فولکس واگن شامل گرم کن صندلی های جلو و فرمان چرم دارای گرم کن نیز اینجا در حالت آپشن ارائه می شود. گلف بلک ادیشن مجهز به دوربین عقب، هدلایت ال ئی دی پلاس و همچنین شیشه های دودی است.

فولکس واگن می گوید: نسخه بلک ادیشن حدود ۳۶۰۰ دلاررر از آر-لاین در بازار انگلیس گران تر است.

۳ پیشرانه نیز پیش روی خریداران گلف بلک ادیشن قرار دارد که تریم پایه از تپنده ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۴۸ اسب بخاری با جعبه دنده ۶ سرعته دستی استفاده می کند. تریم هیبرید ملایم همین پیشرانه با جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک ارائه می شود و در نهایت پرچمدار ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۷ اسب بخار، جعبه دنده اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک ۴موشن پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

این نسخه از گلف به رغم جذابیت های ظاهری، در بخش پیشرانه عملا جذابیت های مدل های آر را همراه خود ندارد زیرا آن ها بالای ۳۰۰ اسب بخار خروجی دارند و اینجا در قوی ترین تریم ما ۱۸۷ اسب بخار خروجی داریم که با توجه به سابقه گلف اصلا جذاب نیست./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *