مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

۵ هزار دلار بدهید، در چین این ماشین را تحویل می گیرید

کمپانی بایک از محصول جدید خود با نام اس۵ یا یوآن بائو رونمایی کرده است. این خودرو کوچک و جعبه ای که بایک آن را جواهری در خانه نام گذاشته، در بازار چین از ۵۰۰۰ تا ۷۴۰۰ دلار قیمت دارد.

در مقایسه با سایر خودروهای جعبه ای بازار چین، یوآن بائو یک بازنده تمام عیار است. این خودرو از منظر طراحی بدنه و کابین عملا توانایی رقابت با دیگر محصولات این کلاس از چین را ندارد. البته برچسب قیمت را نیز باید در نظر داشت.

بایک یوآن بائو از منظر ابعاد برابر با ۳۵۳۲ میلیمتر در طول، ۱۴۹۵  میلیمتر در عرض و ۱۶۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۲۷۵ میلیمتر است. وزن خودرو با توجه به تریم ۸۰۵ و ۸۳۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه بایک یوآن بائو از تپنده الکتریکی ۳۳ اسب بخاری با گشتاور ۱۰۰ نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری ۱۰.۹ کیلووات ساعت در تریم پایه و ۱۵.۱۲ کیلووات ساعت در تریم پرچمدار تامین می شود. موتور الکتریکی با محور عقب خودرو در ارتباط است.

برد حرکتی تریم های یوآن بائو به ترتیب ۱۰۰ و ۱۷۲ کیلومتر محاسبه شده است. بیشینه سرعت نیز ۱۰۰ کیلومتر برساعت است. با این شرایط باید بایک یوآن بائو را بیشتر برای مصارف درون شرکتی مناسب بدانیم.

سیستم ترمز در چرخ های جلو دیسکی و عقب کاسه ای است. ترمز پارک دستی و رینگ های ۱۳ اینچی فولادی از دیگر ویژگی های بایک جعبه ای هستند.

همانطور که اشاره شد، شرایط کابین یوآن بائو اصلا چیز جذابی نیست و کیفیت مواد اولیه به شدت پایین است که احتمالا ابزاری برای کنترل قیمت نهایی خودرو بوده است.

از امکانات کابین می توان به نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد که در یک قاب با حاشیه بسیار زیاد قرار گرفته اند و تراکم پیکسلی خاصی را نیز ارائه نمی دهند.

سیستم تهویه، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، پاور ویندوز جلو و عقب و تنظیم الکتریکی آینه ها از دیگر ویژگی های بایک یوآن بائو هستند.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: رادار پارک جلو، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ئی بی دی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و ایزوفیکس صندلی کودک قابل اشاره هستند./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *