مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو

برای اولین بار در کشور؛ بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو

به دنبال بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس ۵۵ پرو، مدیران خودرو برای ایجاد آرامش در مالکین این خودرو، طرح بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو را به اجرا گذاشت. در این طرح، کلیه خودروهای ایکس ۵۵ پرو در می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو، برای بازدید و بررسی خودرو اقدام کنند.

 

با توجه به اینکه امنیت محصولات تولیدی و سلامت خریداران همواره بالاترین اولویت و خط قرمز شرکت مدیران خودرو بوده است، این شرکت برای ایجاد آرامش در میان مالکین، طرح بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو را به اجرا گذاشت. در طرح بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو که از سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در نمایندگی‌های سراسر کشور اجرا می‌شود، مالکین این خودرو می‌توانند با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در کشور، برای بازدید اکسل خودرو اقدام کنند.

 

این طرح در حالی اجرا می‌شود که تنها تعداد معدودی از خودروهای سری ایکس ۵۵ پرو مشکل اکسل دارند و سایر خودروهای این سری، مشکلی در زمینه این قطعه ندارند. با این وجود مدیران خودرو برای ایجاد اطمینان در خریداران این خودرو و همچنین آرامش مالکین، با برقراری طرح بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو، تمامی این خودرو‌ها را برای بازدید و بررسی در نظر گرفته است.

 

ویژگی‌های طرح بررسی سراسری ایکس ۵۵ پرو

در این طرح، مالکین می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰، به یکی از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. پرسنل خدمات پس از فروش نمایندگی‌ها، به صورت رایگان اقدام به بررسی‌های لازم بر روی خودرو کرده و در صورت نیاز، نسبت به تعویض اکسل خودرو اقدام می‌کنند.

 

  • مدت زمان اجرای طرح ۲۰ روز از مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۳ الی ۰۶/۰۳/۱۴۰۳ خواهد بود.
  • روزهای جمعه روز کاری برای تمامی نمایندگان می‌باشد.
  • ساعات کاری اجرای طرح مذکور از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ هر روز خواهد بود.
  • تمامی نمایندگان ام وی ام و فونیکس مشمول طرح خواهند بود.
  • این طرح کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای نباید از مشتریان دریافت گردد.
  • تمامی خودروهای ایکس ۵۵ پرو مشمول طرح بوده و بررسی مربوطه باید صورت گیرد.

 

تمامی خودروهای مشمول طرح در همان روز پذیرش، بررسی و در صورت عدم وجود مشکل ایمنی نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدامات لازم صورت گیرد.

 

جزییات حادثه ایکس ۵۵ پرو

حدود یک هفته قبل، ویدئویی منتشر شد که در آن اکسل یک دستگاه ایکس ۵۵ پرو در محور قم کاشان دچار مشکل شده و باعث بروز حادثه برای خودرو می‌شود. این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و حال مصدوم حادثه نیز رضایتبخش است. در نخستین ساعات بروز حادثه، تیمی از مدیران خودرو برای بررسی شرایط به محل اعزام شدند و پیگیری وضعیت فرد مصدوم نیز به سرعت انجام شد. جزییات بیشتری از این موضوع در اطلاعیه شماره یک مدیران خودرو در زمینه بروز حادثه برای ایکس ۵۵ پرو منتشر شده بود.

 

در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده خودرو مورد اشاره پیش از این از بخش عقب دچار تصادف شده و تعمیرات آن در خارج از شبکه نمایندگی‌های مجاز انجام گرفته است و این مسئله می‌تواند در بروز حادثه دخیل باشد. با این وجود و برای تکریم مشتریان و جبران خسارت وارده به این خانواده، مدیران خودرو متعهد شد هزینه‌های درمانی فرد حادثه دیده را پرداخت و خودرو مالک را با یک خودرو جدید جایگزین کند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *