سامانه یکپارچه خودرو، دوشنبه ششم شهریور، ساعت 20 برای عرضه مجدد محصولات خودروسازان به 3 درصد جاماندگان خرید از این سامانه باز شد. مدیران خودرو در این طرح امکان انتخاب 5 خودرو را برای متقاضیان خرید از سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم کرده است. اگر شما هم از 3درصد متقاضی جامانده از خرید سامانه هستید، آسیا خودرو در تمامی مراحل خرید خودرو شما را همراهی میکند.
جزئیات ثبتنام در سامانه یکپارچه خودرو
شرایط دور جدید ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو وزارت صنعت، که در شب 6 شهریور در دسترس خریداران قرار گرفت، به صورت زیر است:
- 3درصد باقیمانده از متقاضیان خرید از سامانه یکپارچه خرید خودرو امکان ثبت نام در این دوره را دارند.
- افرادی که تاریخ تحویل خودروی خریداری شده آنها در فصلهای بعد و یا سال 1403 هستند، هم میتوانند در این دوره ثبتنام کنند.
- 5 مدل از محصولات مدیران خودرو در این دوره قابل انتخاب هستند.
- خودروهای ثبتنام شده در این دوره از فروش سامانه یکپارچه خرید خودرو، حداکثر طرف مدت 3 ماه تحویل داده میشود.
چه خودروهایی در سامانه یکپارچه فروخته میشود؟
طبق جدول منتشر شده در سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضیان خرید و یا تعویض خودرو، میتوانند خودروهای فونیکس FX، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو، ام وی ام X22 و ام وی ام X55 را انتخاب کنند. برای خرید این محصولات میتوانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در آسیا خودرو راهنمای شما باشند. آسیا خودرو به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های مدیران خودرو، با سه شعبه فعال، شعبه اختصاصی فونیکس، اداره تحویل اختصاصی و دو مرکز خدمات پس از فروش و دو مرکز آپشن مدیران خودرو، آماده همراهی شما است.
روش ثبت درخواست متقاضیان خرید خودرو از دور سوم سامانه یکپارچه خودرو
با باز شدن مجدد ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو، تا روز 9 شهریور ماه زمان دارید که درخواست خود را در سامانه ثبت کنید. اگر شما از خریدارانی هستید که به علت تعویق زمان تحویل خودرو تصمیم به ثبتنام مجدد گرفته اید، باید با رجوع به وبسایت سامانه، ابتدا گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و بعد به سراغ ثبت سفارش خودرو جدید خود از میان محصولات معرفی شده مدیران خودرو بروید. پس ار ثبت سفارش، منتظر پیامک دعوت به تکمیل خرید از سوی مدیران خودرو باشید. اگر برای ثبت درخواست خود نیاز به راهنمایی دارید، با پر کردن فرم سامانه یکپارچه خودرو، همکاران ما در آسیا خودرو، ضمن تکمیل فرآیند ثبتنام شما، در تمام مراحل خرید تا تحویل خودرو درکنار شما خواهند بود.




سلام وقت بخیر
طرح دوم برا x22 pro ثبت نام کردم الان لغو رو زدم ولی ثبت نام مجدد انجام نشد آیا خود بخود مجدد تو نوبت قرار میگیرم؟
مدیران خودرو خودت را خراب نکن مثل ایران خودرو لعنت مردم را نثار خودت نکن خیلی سعی میکنند تو سر چین وخودروی این کشور بزنند با رفتن به قیمت واقعی مشتریهایت را حفظ کن من ایکس 33دارم سال 91خریدم
شما هنوز تکلیف تحویل ثبت نام دوره قبل رو مشخص نکردین هی دارین این ماه اون ماه میکنید تا کی می خواید با زندگی مردمبازی کنید
با عرض خسته نباشید به نمایندگی مدیران خودرو پیگ جناب آقای معید امامی یری و ارائه دادن محصولاتتون بنده در ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو
x22 در زمستان ۱۴۰۲ احراز شد..و پیامکی برای فصل زمستان تعمین بوجه شود ارسال نشده و برای اقساط پیامک ارسال نشده چه زمانی میآید.
. توفیق خداوند شاملتان باشد.
کار غیر قانونی که شورا رقابت و مدیران خودرو در مرحله دوم در بالا بردن قیمت بعد از دوماه بر خلاف اطلاعیه قبلی صورت گرفت چه کسی جوابگو هست ،متاسفانه کشور هیچ گونه ثبات قانون واجرای عدالت صحیح در باطن دیده نمیشه ولی به ظاهر شعار ووعده زیاد دیده میشه.لطفا نظرات عموم رو در معرض دید بزارید.
من غلطی کردم سایپا ثبت نام کردم زده زمستان ۱۴۰۳ قابل ویرایش هم نیست . صد رحمت به کرمان موتور و مدیران خودرو سایپا میگه مبلغی الان بریز یک سال و نیم بعد بیا ماشینت با قیمت نامعلومی تحویل بگیر . امثال من مقصریم که این همه بی احترامی و مشتری نداری میبینیم و باز خرید می کنیم .
سلام من تازه سه ماه هست صاحب فرزند شدم میخواستم بپرسم در این مرحله سامانه باز بشه میتونم ثبت نام کنم برای خودرو طرح مادران یانه واینکه تاریخ باز شدن سامانه کی هستش
سلام زمان ثبت نام در سامانه یک پارچه کی هست هروقت میام چک مکنم هرچی میزنم مگه زمان ثبت نام به پایان رسیده مشکل چی هست