مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
نمای کناری تیگو ۷ IE

۷ دلیل برای خرید تیگو ۷ IE

در بین محصولات برند MVM، تیگو ۷ IE جایگاه خاصی دارد چراکه توانسته ترکیب مناسبی از قابلیت‌های حرکتی را به همراه طراحی ظاهری جذاب و البته شرایط فروش مناسب عرضه کند. این خودرو که در تیپ‌های IE از امکانات بیشتری هم بهره می‌برد، می‌تواند بر روی جاده به‌خوبی از پس رقبای وارداتی خود بیاید درحالی‌که قیمت کمتری نسبت به آن‌ها دارد و از گارانتی بلندمدت هم برخوردار است. در این مطلب به مرور ۷ دلیل برای خرید تیگو ۷ IE می‌پردازیم.

تیگو ۷ برای اولین بار تابستان سال ۹۶ در تیپ «اکسلنت» پا به بازار ایران گذاشت. کمی بعد، یعنی در پاییز سال ۹۷ تیپ IE آن توسط مدیران خودرو معرفی و سرانجام از سال ۹۸ به‌عنوان یک پرچم‌دار وارد بازار ایران شد و توانست خیلی زود محبوبیت بالایی را در میان مشتریان دست و پا کند. حال سؤال اینجا است که علیرغم گذشت چند سال از حضور این کراس‌اوور در بازار ایران و عرضه تعداد قابل توجهی رقیب هم‌رده، تیگو ۷ IE چطور همچنان یکی از پرطرفدارترین خودروها در کلاس قیمتی خودش به‌حساب می‌آید؟ دلیل اینکه این کراس‌اوور به‌عنوان یکی از محصولات مدیران خودرو به یکی از گزینه‌های مورد اعتماد خریداران در ایران تبدیل شده چیست؟

 

طراحی بدنه تیگو ۷ IE

اگرچه از زمان معرفی تیگو ۷ آی ای به بازار ایران حدود شش سال می‌گذرد اما طراحی این کراس‌اوور همچنان توانایی رقابت با رقیبان هم‌رده جدید را داشته و توانسته گوی سبقت را از بسیاری از آن‌ها برباید. خطوط نرم به کار رفته در بدنه و گلگیرها حجم جذابی به طراحی خارجی تیگو داده. از طرفی استفاده از دو اگزوز اطراف دیفیوزر، زه استیل زیر درب‌ها و البته رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی حس چالاکی جذابی به آن می‌بخشد. در این زمینه همچنین می‌توانید مقاله تفاوت خودروهای کراس اوور و شاسی بلند چیست را بخوانید.

 

اما متریال با کیفیت به کار رفته در کابین تیگو ۷ در کنار حذف ترمز دستی و جایگزینی آن با دکمه اتوهولد و ترمز پارک برقی نمای داخلی تیگو ۷ آی ای را به همین میزان چشم‌نواز کرده است. صندلی‌های ارگونومیک مدرن با روکش تمام چرم قهوه‌ای تیره با دوخت سفید اسپرت هم به شکلی قرار گرفته‌اند که فضای کافی برای راحتی تمام سرنشینان را فراهم کنند تا ترکیب مناسبی از حس زیبایی و راحتی درون ماشین ایجاد شود.

 

ایمنی به‌عنوان یک دلیل مهم برای خرید تیگو ۷ IE

ایمنی سال‌ها است که حلقه گم‌شده خودروهای موجود در بازار ایران به‌حساب می‌آید و مشاهده نقص آن در خودروهای مختلف، ایرانیان را بیش از هر زمان نسبت به این ویژگی در هنگام انتخاب خودرو حساس کرده است. در تیگو ۷ IE بدنه فولادی با طراحی قفسه‌ای در کنار ۶ کیسه هوای ایمنی سرنشینان جلو و پرده‌ای، کمربند ایمنی از نوع SRS، ترمز دیسکی جلو و عقب مجهز سیستم ABS به همراه EBD، سیستم ترمز پارک برقی EPB، اتوهلد و سیستم پایداری ESP ساخته Bosch آلمان به کار گرفته شده است. به این ترتیب این خودرو توانسته ۵ ستاره از موسسه ایمنی C-NCAP به دست آورد و به یکی از ایمن‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شود.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

تجربه رانندگی با تیگو ۷ IE

سطح ناهموار جاده‌ها و خیابان‌ها چالش بزرگ دیگری برای تمامی خودروهای موجود در ایران به‌حساب می‌آید، چالشی که می‌تواند به‌طور مستقیم تجربه سواری سرنشینان و انتخاب آن‌ها هنگام خرید خودرو را تحت تأثیر قرار دهد. تیگو ۷ IE با توجه به بهره‌مندی از سیستم تعلیق Multi-link توانسته تجربه رانندگی نرمی را برای خریدارانش به ارمغان آورد. همچنین سقف پانورامیک برقی این خودرو در کنار مانیتور ۹ اینچ لمسی، دوربین ۳۶۰، سیستم فرمان برقی EPS، سیستم TPMS  کنترل فشار باد تایرها، قابلیت Mobile Mapping برای اشتراک‌گذاری محتوای گوشی و تبلت هوشمند، سیستم انتخاب حالت رانندگی (Eco/Sport)، حسگر باران، سیستم صوتی قدرتمند، سیستم ورود و به خودرو و استارت بدون کلید Keyless، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و کاهش قابل توجه صدای موتور در این کراس‌اوور از دیگر عوامل تأثیرگذار دیگر در بالا بردن کیفیت سواری در تیگو ۷ IE به‌حساب می‌آیند.

 

بازخورد مثبت بازار، دلیل مهمی برای خرید تیگو ۷ IE

در کنار مشخصات فنی تیگو ۷ IE و ظاهر آن، می‌توان گفت وجه تمایز بارز این کراس‌اوور نسبت به بسیاری از رقبایش بازخورد مثبت بازار نسبت به آن بوده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری تیگو ۷ که توسط شرکت AVL اتریش طراحی شده با چهار سیلندر خطی و استفاده از توربو شارژر و توان ۱۴۷ اسب بخار در کنار گیربکس DCT 6 سرعته این کراس‌اوور مدرن، در طول سال‌های حضور در بازار ایران توانسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و اعتماد مصرف‌کنندگان را به خود جمع کند. نکته مهم‌تر آنکه همین اعتماد مصرف‌کنندگان به تیگو ۷ IE به‌واسطه عملکرد فنی قابل‌قبول و سازگاری با اقلیم ایران، بازار خریدوفروش این خودرو را به‌عنوان یک کراس‌اوور محبوب در میان خریداران و فروشندگان رونق بخشیده چراکه ایرانیان هنگام انتخاب خودرو همواره نیم‌نگاهی به امکان فروش خودرویشان در آینده نیز دارند.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

کلاس مشابه اما قیمت کمتر نسبت به تیگو۷ پرو

تیگو ۷ به‌عنوان یک کراس‌اوور به‌طور کلی توانست نظرهای مثبت زیادی را در بازار ایران به خود جلب کند و حالا نسل جدید آن با برچسب پرو با ظاهر و قابلیت‌های به‌روز چند ماهی هست که به بازار وارد شده. با این حال، تیگو ۷ IE به‌عنوان نسل قدیمی‌تر این خودرو توانسته همچنان فروش و محبوبیت قابل قبولی را به خود اختصاص دهد چراکه خریداران تیگو ۷ IE می‌توانند با قیمت کمتری نسبت به نسخه پرو، کیفیتی در همان کلاس را تجربه کنند. به این ترتیب با توجه به قیمت تیگو ۷ IE، خرید این خودرو به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شده است.

 

قابلیت‌های حرکتی تیگو ۷ IE

یکی دیگر از مزایای بزرگ تیگو ۷ IE، توان حرکتی آن است. شاید در ابتدا و با بررسی موتور این خودرو به نظر برسد با یک کراس‌اوور معمولی طرف هستیم اما واقعیت بر روی جاده چیز دیگری است. موتور این خودرو با استفاده از توربو شارژر تقویت شده است و می‌تواند حدود ۱۰۰ اسب بخار به ازای هر لیتر حجم تولید کند. به‌علاوه، استفاده از گیربکس دو کلاچه باعث تعویض سریع دنده‌ها و جلوگیری از هدر رفتن نیروی موتور می‌شود.

 

با این توان، در تست‌های جاده‌ای تیگو ۷ IE به‌خوبی می‌تواند پا به پای خودروهای وارداتی ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی حرکت کند و در شتاب اولیه آن‌ها را پشت سر بگذارد. غیر از این‌ها، استفاده از توربوشارژر و گیربکس دو کلاچه باعث می‌شود شتابگیری‌های میانی آن هم سریع باشد. به این ترتیب بر روی جاده، چالاک‌تر از رقبایش ظاهر می‌شود. به این ترتیب برای بسیاری، اصلی‌ترین دلیل برای خرید تیگو ۷ IE، توان حرکتی آن نسبت به رقبا است که البته با قیمت کمتر و گارانتی بلندمدت به دست می‌آید.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ IE

یکی از اصلی‌ترین موارد که به‌عنوان دلیل برای خرید تیگو ۷ IE جلب توجه می‌کند، وجود شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ IE است. به این ترتیب می‌توانید برای خرید این خودرو، از شرایط اقساطی متنوع بهره‌مند شوید. در حال حاضر (اواخر بهمن ۱۴۰۱) می‌توانید از شرایط فروش اقساطی این خودرو با اقساط بلندمدت ۶۰ ماهه نیز استفاده کنید. برای خرید تیگو ۷ IE می‌توانید با تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *