مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو

آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو؛ فرصت ملاقات با سدان اسپرت مدیران خودرو

مدیران خودرو چند روز قبل به‌صورت رسمی از آریزو ۵ اسپرت به‌عنوان جدیدترین محصول خود برای بازار ایران رونمایی کرد. اینک  آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو است و می‌توانید برای نخستین بار، این سدان جذاب را از نزدیک ملاقات کنید. حضور  آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو همزمان با فروش این خودرو در سامانه یکپارچه، می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب باشد چراکه از این طریق می‌توانند ضمن بررسی این خودرو، با گزینه‌های متنوع فروش نقدی و اقساطی آن نیز آشنا شوند.

 

به دنبال رونمایی آریزو ۵ اسپرت در روز جمعه گذشته، اکنون این خودرو برای اولین بار در آسیا خودرو برای عموم به نمایش در آمده است. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک این سدان اسپرت را بررسی کنند. همچنین با حضور کارشناسان آسیا خودرو می‌توانید به بررسی جزییات آریزو ۵ اسپرت بپردازید. در بازدید حضوری، کارشناسان آسیا خودرو توضیحات لازم در مورد این خودرو و سایر محصولات مدیران خودرو را ارائه خواهند کرد. به‌علاوه می‌توانید از شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی این خودرو و سایر محصولات مدیران خودرو مطلع شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

 

درباره  آریزو ۵ اسپرت بیشتر بدانید

پیش از این در مطالبی، به‌طور مفصل به آریزو ۵ اسپرت پرداخته‌ایم. این خودرو نمونه فیس‌لیفت شده از مدل‌های قبلی است که در زمینه ظاهری و داخلی و امکانات رفاهی شاهد پیشرفت‌هایی بوده است. به این ترتیب اکنون کامل‌تر از قبل، آماده رقابت است و می‌تواند برای قشر جوان، یک خودرو ایده‌آل باشد. در سال‌های اخیر خودروهای کراس‌اوور حضور پررنگی در بازار داشته‌اند اما همچنان سدان‌ها طرفداران خود را دارند. عرضه این خودرو هم پاسخی به همین طرفداران است تا بتوانند خودرویی اسپرت‌تر و با امکانات بیشتر را در کلاس سدآن‌ها در اختیار داشته باشد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در آریزو ۵ توربو اسپرت، شاهد تغییراتی در جلو و عقب خودرو هستیم که باعث شده اسپرت تر از قبل به نظر برسد. برای این منظور، جلوپنجره به‌طور کامل تغییر کرده و از طرح آبشاری در آن استفاده شده است و نشان S برای نمایش اسپرت بودن طراحی به آن اضافه شده. علاوه بر این، سپر هم به‌طور کامل بازطراحی شده و اکنون بزرگ‌تر از قبل است. به‌علاوه گوشه‌های سپر برآمده شده تا نمای اسپرت تری به خودرو بدهد. غیر از این‌ها، وجود یک نوار مشکی رنگ در اطراف سپر که تا بالای هواکش‌های جانبی نیز آمده است، به زیباتر شدن این بخش کمک می‌کند. در نمای عقب هم شاهد تغییراتی در سپر هستیم، جایی که دو خروجی با طرح کروم در دو طرف سپر جای گرفته است. به‌علاوه یک دیفیوزر نیز در زیر سپر نصب شده. طراحی چراغ‌های اصلی بدون تغییر است اما چراغ دنده عقب و شبرگ، بالاتر نصب شده‌اند.

 

تغییرات در نمای داخلی و امکانات

در نمای داخلی تغییرات کمتر است و اما با نصب فرمان دی کات و تغییر در پنل کنترل سیستم تهویه، حس یک خودرو جدیدتر و البته اسپرت‌تر را خواهید داشت. مهم‌ترین تغییرات در این بخش افزوده شدن امکاناتی به خودرو است. در اینجا Arrizo 5 IE FL با اضافه کردن تنظیمات برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، وضعیت راننده و سرنشین جلو بهتر شده است. به‌علاوه کنسول میانی نیز به‌طور کامل تغییر کرده است و طرحی شبیه به آریزو۶ دارند. در کنار این‌ها، بخشی از تنظیمات سیستم تهویه نیز بر روی صفحه نمایش مرکزی نصب شده است.

 

مجموع این تغییرات باعث جذاب‌تر شدن این خودرو به‌ویژه برای نسل جوان شده است. اگر قصد بررسی دقیق‌تر این خودرو را دارید، با توجه به حضور آریزو ۵ اسپرت در آسیا خودرو، می‌توانید این خودرو را از نزدیک بررسی کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره آسیا خودرو بیشتر بدانید

گروه آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو، یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین نمایندگی‌های این شرکت است. آسیا خودرو به سه شعبه فعال در تهران که یکی از آن‌ها به‌طور اختصاصی به فونیکس اختصاص یافته است، اداره تحویل اختصاصی و البته دو تعمیرگاه مجهز برای خدمات پس از فروش مدیران خودرو تهران، میزبان مالکین و خریداران مدیران خودرو است.

 

آسیا خودرو به‌عنوان یکی از برترین نمایندگی‌های مدیران خودرو، می‌تواند راهنمای شما در زمینه فروش ام وی ام و فروش فونیکس باشد. به‌علاوه در تماس با آسیا خودرو می‌توانید از شرایط فروش نقدی و فروش اقساطی مدیران خودرو مطلع شوید.

 

برای اطلاعات با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. به‌علاوه می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما، جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را برایتان به‌صورت پیامک ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *