مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رونمایی آریزو 5 اسپرت

رونمایی آریزو ۵ اسپرت؛ سدان جدید مدیران خودرو آماده رقابت

دیروز و طی مراسمی شاهد رونمایی آریزو ۵ اسپرت، سدان جدید مدیران خودرو بودیم و به این ترتیب این خودرو یک قدم دیگر به عرضه نزدیک‌تر شد. در این مراسم که از سوی مدیران خودرو و در تهران برگزار شد، ضمن رونمایی آریزو ۵ اسپرت در حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت، ویژگی‌های برتر این محصول نیز به اطلاع عموم رسید.

 

آریزو ۵ اسپرت، در اصل نمونه فیس‌لیفت شده مدل‌های پیشین است که در آن علاوه بر برخی تغییرات ظاهری، امکانات جدیدی نیز اضافه شده. به این ترتیب، نسل چهارم این خودرو در ایران، به‌ویژه در زمینه ظاهری از قبل اسپرت‌تر شده است و این مسئله می‌تواند خریداران جوان بیشتری را به سمت این خودرو جلب کند.

 

در مراسم رونمایی آریزو ۵ اسپرت، قیمت رسمی این خودرو اعلام نشد و بر اساس گفته‌های مدیر بازاریابی مدیران خودرو، قیمت این خودرو طی روزهای آینده اعلام می‌شود. البته با در نظر گرفتن اینکه آریزو ۵ اس در سامانه یکپارچه عرضه شده است، به‌زودی شاهد اعلام قیمت رسمی و البته عرضه آن خواهیم بود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در این مراسم، هانی هردانیان، مدیر بازاریابی ام وی ام با اشاره به فروش بیش از یک میلیون دستگاهی نسل‌های مختلف آریزو ۵ در جهان، به فروش بیش از ۵۰ هزار دستگاه از این خودرو در ایران اشاره کرد. این خودرو از ابتدا تاکنون توانسته جایگاه یک سدان سایز متوسط با امکانات مناسب را در اختیار بگیرد و در این مدت با به‌روزرسانی‌های انجام گرفته، جذاب‌تر  و پیشرفته‌تر از قبل هم شده است. به این ترتیب اکنون و در Arrizo 5 S شاهد خودرویی هستیم که هم از نظر فنی و هم از نظر امکانات و طراحی، به‌خوبی می‌تواند با رقبای خود در بازار رقابت کند.

 

ویژگی‌های آریزو ۵ اسپرت

همان‌طور که پیش از این نیز در مقالاتی عنوان کردیم، آریزو ۵ اسپرت در حقیقت نسخه فیس‌لیفت شده از مدل‌های فعلی است که با تغییرات ظاهری در جلو و عقب و تغییراتی در کابین و البته افزوده شدن بعضی امکانات به بازار عرضه شده است. در رونمایی آریزو ۵ اسپرت نیز شاهد معرفی این امکانات بودیم.

 

در نمای جلو، مهم‌ترین تغییر آریزو ۵ جدید در جلو پنجره آن است، جایی که جلو پنجره آبشاری بر روی این خودرو نصب شده است که از این نظر مشابه تیگو ۹ پرو است. به این ترتیب از یک‌سو نمای اسپرت تری را بر روی این خودرو شاهد هستیم. علاوه بر این، یک برچسب با نشان S نیز به رنگ قرمز بر روی آن نصب شده است. از سوی دیگر می‌توان آن را به طرح‌های جدید چری نزدیک‌تر دانست.

 

در کنار این، شاهد تغییر در سپر جلو نیز هستیم. در این بخش، طرح ورودی‌های هوا بزرگ‌تر شده‌اند و نصب یک نوار مشکی در این بخش که تا زیر سپر نیز ادامه پیدا می‌کند، به خشن‌تر شدن آن کمک کرده است.

 

تغییرات دیگر در نمای ظاهری به عقب خودرو مربوط است، جاییکه سپر عقب به‌طور کلی تغییر کرده است. سپر اکنون برجسته‌تر از نسل قبلی است و این مسئله را به‌ویژه در گوشه‌ها می‌توانیم ببینیم. به‌علاوه دو طرح خروجی اگزوز بر روی آن نصب شده است. همچنین محل نصب چراغ دنده عقب و شبرنگ نیز تغییر کرده و بالاتر آمده است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کنار این‌ها، در نمای داخلی نیز شاهد تغییراتی هستیم. در این بخش، کنسول تا حد زیادی شبیه به آریزو ۶ شده است. تغییر در کلیدهای کنترل سیستم تهویه بخشی دیگر از این تغییرات است. فرمان این خودرو هم به دی کات تغییر کرده. به‌علاوه گرمکن صندلی‌های جلو و استارت از راه دور نیز بر روی این خودرو به‌صورت استاندارد نصب می‌شود.

 

مشخصات فنی آریزو ۵ اسپرت نسبت به نسل قبل تغییری نداشته است. به این ترتیب موتور چهار سیلندر توربو با قدرت ۱۴۷ اسب و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر و گیربکس CVT با ۹ دنده شبیه سازی شده، بر روی این خودرو نصب شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آریزو ۵ توربو اسپرت می‌توانید با آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

به روز رسانی: شرایط فروش این خودرو اکنون در آسیا خودرو برقرار شده است. برای ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

(عکس از وبسایت خودرونویس)

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *