مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه

ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد + لیست خودروها و شرایط ثبت نام

ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه ویژه متقاضیانی که کد ملی آن‌ها در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو تایید شده است، از امروز ۳ خرداد آغاز شد. بر این اساس، متقاضیانی که قصد خرید محصولات مدیران خودرو را دارند، می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، برای نهایی ثبت خرید خودرو و استفاده از شرایط متنوع نقدی و اقساطی اقدام کنند. با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای این مرحله، متقاضیان واجد شرایط باید هرچه سریع‌تر برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

پس از پایان ثبت نام در مرحله دوم سامانه یکپارچه، فرآیند ارزیابی متقاضیان از سوی این سامانه آغاز شد. اکنون و با نهایی شدن لیست متقاضیان واجد شرایط، زمان ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه برای این دسته از متقاضیان فرا رسیده است. به این ترتیب افرادی که قصد خرید محصولات مدیران خودرو از سراسر کشور را دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند. کارشناسان آسیا خودرو فرایند ثبت خودرو را برای این دسته از متقاضیان انجام خواهند داد. خرید از آسیا خودرو به‌عنوان نمایندگی مدیران خودرو، بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافی و با قیمت کارخانه انجام خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید در این مرحله امکان بهره‌گیری از فروش اقساطی مدیران خودرو نیز وجود دارد.

 

به‌روزرسانی: شرایط ویژه تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام در آسیا خودرو آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرید.

به‌روز رسانی: هم اکنون فروش اقساطی ام وی ام ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

چه محصولاتی از مدیران خودرو برای ثبت خرید خودرو در سامانه یکپارچه وجود دارد؟

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام کرده‌ایم، مدیران خودرو در این مرحله، انواع محصولات فونیکس و ام وی ام را عرضه کرده است. به این ترتیب دست خریداران برای انتخاب خود باز است. خریداران به‌راحتی می‌توانند از بین خودروهای سدان و کراس‌اوور متعدد این شرکت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

در این مرحله می‌توانید برای خرید آریزو ۶ پرو، تیگو ۸ پرو، X55 Pro، ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک و دستی و آریزو ۵ اسپرت ثبت نام کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این مرحله، عرضه دو محصول آریزو ۵ اسپرت و ایکس ۲۲ دستی است. این دو خودرو مدتی قبل از سوی مدیران خودرو معرفی شدند و اکنون و برای اولین بار در لیست فروش قرار گرفته‌اند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

اگر برای انتخاب محصول مناسب و یا قیمت مدیران خودرو و یا قیمت فونیکس سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان آسیا خودرو گفتگو کنید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو شرایط فروش مدیران خودرو را تشریح خواهند کرد و به این ترتیب می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

شرایط ثبت درخواست خودرو چیست؟

در این مرحله نیز مانند مرحله قبل، تنها افراد واجد شرایط امکان ثبت درخواست خرید خودرو سامانه را دارند. با این وجود در نظر داشته باشید اگر در هر مرحله از ثبت درخواست مشخص شود متقاضی یکی از شرایط اولیه را نداشته است، ثبت نام وی از سوی وزارت صمت باطل و مبالغ پرداختی توسط متقاضی نیز مسترد خواهد شد.

 

به‌طور کلی شرایط اصلی شامل افتتاح و حفظ حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، سن بالای ۱۸ سال، داشتن گواهینامه معتبر، عدم وجود پلاک انتظامی فعال و البته عدم خرید خودرو از شرکت‌های داخلی است. در مورد شرط آخر باید در نظر داشته باشید این خرید شامل ۴۸ ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا و ۲۴ ماه اخیر از سایر خودروسازان است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

البته در این مرحله، چند استثنا نیز در نظر گرفته شده است. یکی از این موارد، طرح جایگزینی خودرو فرسوده است که در آن شرط عدم وجود پلاک انتظامی فعال برداشته شده است. در کنار این، طرح مادران نیز وجود دارد که در آن شرط حداقل سن ۱۸ سال و گواهینامه و پلاک انتظامی (برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر) حذف شده است. به علاوه باید پیش از این و در تاریخ مقرر شده، حساب وکالتی را افتتاح کرده باشید.

 

به‌روزرسانی: فرصت محدود برای ثبت نام

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده، فرصت ثبت درخواست خرید خودرو در سامانه یکپارچه که از روز سوم خرداد آغاز شده بود، تا روز ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت. به این ترتیب در زمان تنظیم این به‌روزرسانی (۸ خرداد) تنها دو روز فرصت برای ثبت درخواست خرید خودرو خواهید داشت. پس از این تاریخ، ثبت نام اولیه باطل شده و امکان خرید خودرو را از دست می‌دهید.

 

بر اساس اعلام وزارت صمت، مهلت ثبت درخواست خرید خودرو تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ خرداد است. با توجه به حجم بالای ثبت نام در این مرحله، ممکن است این فرصت تمدید نشود. به این ترتیب با توجه به در نظر گرفتن حجم درخواست‌های روزانه و سایر موارد، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر در تماس با آسیا خودرو، برای ثبت درخواست اقدام کنید. در صورت تمدید نشدن مهلت ثبت نام (که احتمال آن زیاد است) امکان ثبت نام در این مرحله را از دست خواهید داد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است از سراسر کشور با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما، جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را به‌صورت پیامک برایتان ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *