مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه

فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه (محصولات ام وی ام)

فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شد. بر این اساس افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و کد ملی آن‌ها توسط سامانه اعلام شده است، برای خرید محصولات ام وی ام می‌توانند از شرایط متنوع فروش اقساطی بهره‌مند شوند. برای این منظور کافی است با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

همانطور که روز گذشته عنوان کردیم، تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام در آسیا خودرو آغاز شده است. به این ترتیب افرادی که پیش از این در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو، محصولات ام وی ام نام کرده بودند و اکنون کد ملی آن‌ها در سامانه اعلام شده است، می‌توانند برای تکمیل ثبت نام و خرید خودرو با آسیا خودرو تماس بگیرند. در این مرحله، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز برای محصولات ام وی ام فراهم شده است. به این ترتیب می‌توانید در تماس با آسیا خودرو، از شرایط فروش اقساطی در مرحله دوم سامانه یکپارچه بهره‌مند شوید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

شرایط و ویژگی‌های فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه چیست؟

همانطور که پیش از این و در خبر آغاز تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه عنوان شد، این مرحله صرفا ویژه خریداران محصولات ام وی ام است. این دسته از خریداران، افرادی هستند که پیش از این و در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند و پس از تایید ثبت نام، یکی از محصولات ام وی ام را برای خرید انتخاب کرده‌اند. در ادامه با توجه به فرآیند تخصیص خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، اکنون کد ملی این دسته از متقاضیان در سامانه قرار گرفته است و امکان تکمیل ثبت نام برای آن‌ها وجود دارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

همه خریداران در این مرحله می‌توانند از شرایط ویژه فروش اقساطی مدیران خودرو بهره‌مند شوند و محدودیتی در روش ثبت نام (عادی، مادران و خودروهای فرسوده) نیست. این دسته از متقاضیان در گام اول پس از مشاهده کد ملی خود در سامانه، می‌توانند با آسیا خودرو تماس بگیرند. کارشناسان فروش این مجموعه اطلاعات بیشتر را در اختیارشان می‌گذارند.

 

در شرایط فروش اقساطی، مدارکی مورد نیاز است که باید از سوی خریدار و از سوی ضامن ارائه شود. جزییات این مدارک در زمان حضور برای تکمیل ثبت نام به اطلاعتان می‌رسد اما به‌طور کلی داشتن اعتبار مناسب در سیستم بانکی، دارای بودن چک صیادی جدید و ارائه مدارک درآمدی متناسب با مبلغ اقساط، از اصلی‌ترین موارد برای خریدار و ضامن است. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این شرایط فروش اقساطی که به مدت محدود برقرار است، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. در نظر داشته باشید این طرح تنها ویژه افرادی است که پیش از این در سامانه یکپارچه، محصولات ام وی ام را ثبت نام کرده و نوبت ثبت نامشان در سامانه اعلام شده است.

 

پس از صدور دعوتنامه در این طرح، به‌هیچ عنوان امکان اعمال تغییرات در آن وجود ندارد. به‌علاوه در این طرح و بر اساس تصمیمات وزارت صمت، امکان صلح خودرو نیز وجود ندارد. به این ترتیب خودرو به نام خریدار و بر اساس اطلاعات سامانه یکپارچه ثبت نام می‌شود. خودرو ثبت نام شده نیز مطابق خودرویی است که پیش از این از سوی خریدار و در زمان ثبت اطلاعات در سامانه انتخاب و تخصیص ظرفیت شده است.

 

البته ممکن است در بعضی از خودروها، گزینه‌های پیشنهادی دیگری نیز از سوی شرکت ارائه شود. در نظر داشته باشید برای بهره‌مندی از این شرایط ویژه، فقط تا ۲۵ تیر ماه فرصت دارید و پس از آن تحت هر شرایطی، ثبت نام اولیه نیز باطل خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید قیمت خودروها هم اکنون به‌صورت علی‌الحساب محاسبه شده و واریزی مشتری معادل تقریبا ۳۰ درصد قیمت خودرو است.

 

چه خودروهایی در این مرحله از فروش اقساطی عرضه شده است؟

فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه چهار محصول از برند ام وی ام عرضه شده است. این خودروها پیش از این نیز به اطلاع خریداران رسیده بود و در زمان ثبت نام اولیه، توسط خریداران انتخاب شده‌اند.

 

در بین این محصولات، شاهد عرضه ایکس ۲۲ پرو دستی و X22 Pro در نسخه اتوماتیک هستیم. این دو خودرو از نظر طراحی ظاهری مشابه یکدیگر هستند ما در زمینه قوای محرکه و امکانات تفاوت‌هایی دارند. در نمونه اتوماتیک، موتور ۱ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گیربکس CVT اتوماتیک ۹ سرعته نصب شده است. در مدل ایکس ۲۲ پرو دستی، موتور نمونه‌ای ۴ سیلندر و تنفس طبیعی است که می‌تواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌رسد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در لیست فروش اقساطی مدیران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه شاهد عرضه X55 Pro نیز هستیم. این کراس‌اوور جذاب مدیران خودرو، تقریبا هر آنچه در تیگو ۷ پرو می‌بینیم را در قالب یک طراحی بدنه اسپرت تر و قیمت مناسب‌تر عرضه می‌کند. به این ترتیب با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ، می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت تولید کند. امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز بسیار کامل است و در طراحی بدنه و داخل آن، ویژگی‌های اسپرت بیشتری را نسبت به سایر خودروهای این کلاس می‌بینیم.

 

در نهایت در این لیست آریزو ۵ اسپرت را داریم. این خودرو که به‌طور رسمی با عنوان Arrizo 5 IE FL عرضه می‌شود، نمونه فیس‌لیفت شده با طراحی اسپرت از آریزو ۵ توربو است. از نظر مشخصات فنی، این خودرو تفاوتی با نمونه‌های قبلی خود ندارد اما در نمای جلو، نمای عقب و برخی امکانات، شاهد به‌روزرسانی بوده است. به این ترتیب به‌عنوان یک سدان، می‌تواند نقش اسپرت‌تری در طیف محصولات مدیران خودرو بازی کند.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات مدیران خودرو و همچنین استفاده از این شرایط فروش اقساطی، با آسیا خودرو، یکی از بهترین نمایندگی های مدیران خودرو تماس بگیرید. با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *