مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو ۵ اسپرت

آریزو ۵ اسپرت در ایران؛ سدان جدید ام وی ام با نام آریزو ۵ اسپرت وارد بازار می‌شود

هرچند این روزها خودروهای کراس‌اوور، حضور پررنگی در بازار خودرو ایران و سایر کشورهای جهان دارند، اما سدان‌‌ها همچنان مشتریان ویژه خود را حفظ کرده‌اند. در این میان، مدیران خودرو در ادامه توسعه محصولات جدید، عرضه آریزو ۵ اسپرت در ایران را در برنامه‌های آینده خود دارد. این خودرو، نمونه به‌روز شده سدان محبوب آریزو ۵ است که با یک فیس‌لیفت ظاهری و البته امکانات بیشتر عرضه خواهد شد. با معرفی آریزو ۵ اسپرت در ایران، رقابت در بازار سدان‌های کشور داغ‌تر از قبل می‌شود.

 

 

آریزو ۵ اسپرت اسپرت به‌عنوان خودرو جدید MVM به‌زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به‌روزرسانی شده آریزو ۵ توربو است. این خودرو که با ظاهری اسپرت‌تر و امکانات جدید به بازار ایران عرضه خواهد شد می‌تواند توجه بسیاری را در میان خودروهای هم‌رده به خود جذب کند. این سدان جوان‌پسند، در ابتدای سال جاری به‌صورت رسمی رونمایی و به بازار خواهد آمد.

 

تغییرات ظاهری آریزو ۵ اسپرت در ایران

ازجمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو ۵ اسپرت برای بازار ایران می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد. مجموع این تغییرات حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید مدیران خودرو بخشیده‌اند.

 

ازنظر امکانات اضافه شده به آریزو ۵ اسپرت نیز می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و … اشاره کرد. از موارد دیگر نیز می‌توان تودوزی جدید این خودرو که با نسخه قبلی این خودرو متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و استفاده از رنگ‌بندی‌های خطی در آریزو اسپرت را نیز می‌توان از نکات قابل توجه این سدان دانست.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مشخصات فنی آریزو ۵ جدید در ایران

 آریزو ۵ اسپرت در ایران همچون آریزو ۵ توربو از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ بهره می‌برد. این موتور پیش از این کارآیی خود را در بازار ایران نشان داده است. به همین دلیل استفاده از آن یک انتخاب مناسب است. به‌علاوه قدرت این موتور برای سدانی در این کلاس کافی است. این موتور می‌تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

 

قدرت موتور از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد. استفاده از گیربکس CVT بر روی آریزو ۵ اسپرت می‌تواند به کاهش مصرف سوخت کمک کند. گیربکس این خودرو، دارای ۹ دنده شبیه سازی شده است. به این ترتیب راننده می‌تواند در صورت نیاز، کنترل وضعیت گیربکس را در اختیار بگیرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزو در میان محصولات مدیران خودرو پیش‌بینی می‌شود آریزو ۵ جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقه‌مندان خود کسب کند. فروش آریزو ۵ به‌زودی در آسیا خودرو آغاز می‌شود. در صورت تمایل، می‌توانید شماره تماس (تلفن همراه) خود را در کار زیر ثبت کنید تا با آغاز شرایط فروش این خودرو، زودتر از بقیه مطلع شوید. همچنین جهت اطلاع از شرایط فروش مدیران خودرو می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

(عکس: اسب بخار)


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *