مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو ۸ در ایران

آریزو ۸ در ایران دیده شد؛ آغاز تست‌های جاده‌ای لوکس‌ترین سدان فونیکس

بر اساس تصاویر به‌دست آمده، آریزو ۸ در ایران و در حال انجام تست‌های جاده‌ای دیده شده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت لوکس‌ترین سدان چری با نشان فونیکس در آینده نزدیک وارد بازار ایران شود.

 

بر اساس تصاویری که وبسایت چرخان منتشر کرده است، نسخه‌ای از آریزو ۸ به‌عنوان لوکس‌ترین سدان چری از سوی مدیران خودرو و برای تست‌های جاده‌ای وارد کشور شده است. این خودرو که مدتی قبل در چین رونمایی شده، لوکس‌ترین سدان چری است و با ورود آن به بازار با نشان فونیکس، می‌توان عنوان لوکس‌ترین سدان بازار ایران را از آن خود کند.

 

مدیران خودرو تاکنون به‌صورت رسمی تاریخی را برای عرضه این خودرو به بازار اعلام نکرده است اما می‌توان پیش‌بینی کرد مدت زیادی تا حضور آریزو ۸ در ایران باقی نمانده است. مزیت بزرگ این خودرو برای بازار ایران، یکسان بودن مشخصات فنی آن با برخی از محصولات فونیکس در کشور است. به این ترتیب بخشی از موارد مرتبط با تطبیق موتور خودرو با آب و هوا و کیفیت بنزین و جاده‌های کشور و البته استانداردهای محصول، پیش از این انجام شده است. مجموع این عوامل باعث می‌شود بتوانیم امیدوار باشیم در آینده نزدیک، آریزو ۸ روانه بازار ایران شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

اخبار و اطلاعات در مورد آریزو ۸ را می‌توانید از طریق آسیا خودرو دنبال کنید. آسیا خودرو به‌عنوان نماینده نمایندگی مدیران خودرو علاوه بر فروش محصولات مدیران، با در اختیار دو مجموعه بزرگ خدماتی، خدمات پس از فروش مدیران خودرو تهران را نیز ارائه می‌کند.

 

از آریزو ۸ چه می‌دانیم؟

آریزو ۸ به‌تازگی در کشور چین رونمایی شده است و مدتی قبل در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای، در معرض دید رسانه‌های ایرانی قرار گرفت. در طراحی داخلی و خارجی آریزو ۸، ترکیبی از یک خودرو اسپرت و یک خودرو لوکس را شاهد هستیم. این مزیت بزرگی برای یک خودرو سدان است چراکه می‌تواند خریداران هر دو طیف را به خود جلب کند.

 

طراحی جلو و عقب آن اسپرت است و می‌توان نشانه‌هایی از دیگر محصولات جدید فونیکس از جمله جلو پنجره بزرگ و چراغ‌های عقب پیوسته را در آن دید. هواکش‌های بزرگ کناره سپر چراغ‌های کشیده جلو و البته طرح بدنه لیفت‌بک هم به جذابیت ظاهری آن اضافه کرده است. در مقابل، داخل اتاق و جایی که راننده و سرنشینان در آن حضور دارند، رگه‌هایی از یک خودرو لوکس و البته مدرن را به نمایش می‌گذارد. دو صفحه نمایش بزرگ متصل به‌هم، یکی در مقابل راننده و دیگری در وسط داشبورد، باعث شده نمای داخلی مدرن باشد. به‌علاوه بخش عمده کلیدها نیز حذف شده‌اند و کنترل آن‌ها بر روی نمایشگر میانی است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فضایی داخل کابین به پوشش چرم بر روی صندلی‌ها و رودری ها و ترکیب آن با چوب، لوکس است. دقت و ظرافت زیادی در طراحی بخش‌های مختلف داخلی آریزو ۸ به خرج داده شده و این ریزه‌کاری‌ها را می‌توان حتی در رودری های خودرو هم دید.

 

ابعاد، مشخصات فنی و امکانات

این خودرو ازنظر ابعاد، بزرگ‌تر از سایر سدان های چری و تقریبا هم سایز بزرگ‌ترین کراس‌اوور این شرکت است. با طول ۴.۸ متر، می‌تواند فاصله محوری ۲.۸ متری را فراهم کند تا فضای داخلی آن کاملا جادار باشد. به‌علاوه از نمای بیرونی هم می‌توان حضور یک خودرو بزرگ را حس کرد.

 

مشخصات فنی این خودرو برای بازار ایران هنوز به شکل رسمی اعلام نشده. در بازارهای جهانی، این دو خودرو با دو موتور ۱.۶ و ۲ لیتری توربو عرضه می‌شود و احتمالا در ایران هم با همین موتورها معرفی شود. این دو موتور به ترتیب ۱۹۷ و ۲۵۴ اسب بخار قدرت دارند. به این ترتیب، این خودرو می‌تواند عنوان قوی‌ترین سدان تولید شده در ایران را از آن خود کند. به این ترتیب آریزو ۸ در ایران جایگاهی در سطح سدان های وارداتی خواهد داشت.

 

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم قطعا آریزو۸ با بالاترین سطح وارد بازار خواهد شد. به این ترتیب هر آنچه قبلا بر روی کراس‌اوورهای لوکس این شرکت دیده بودیم را این بار در یک خودرو سدان خواهیم دید. درنهایت باید منتظر اعلام رسمی مدیران خودرو در مورد این خودرو باشیم. تا آن زمان همه آنچه در این زمینه بیان می‌شود جنبه رسمی ندارد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *