مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آیا X55 Pro ارزش خرید دارد

آیا X55 Pro ارزش خرید دارد؛ بررسی جامع ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو

یکی از محصولات محبوب مدیران به ویژه در بین جوانان، مدل‌های ایکس ۵۵ پرو است. این خودرو به خوبی می‌تواند ترکیبی از یک کراس‌اوور جادار و خودرویی با طراحی جوان‌پسند را با مشخصات فنی خوب و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب عرضه کند. به همین دلیل و با توجه به ترکیب همه این‌ها، ایکس ۵۵ پرو یکی از محصولات محبوب مدیران خودرو است. یکی از سوالات عمده مخاطبین وبسایت آسیا خودرو در زمینه این خودرو آن است که آیا X55 pro ارزش خرید دارد؟ در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو را از زوایای مختلف بررسی کنیم.

 

البته با توجه به اینکه ما در آسیا خودرو، نماینده رسمی مدیران خودرو هستیم، نمی‌توانیم قضاوت نهایی را در زمینه X55 Pro بکنیم. این کار احتمالا از دید مخاطبین هم منطقی و پسندیده نیست. به همین دلیل برای پاسخ به سوال اصلی این مقاله که آیا X55 Pro ارزش خرید دارد، تنها به بررسی ویژگی‌های اصلی این خودرو می‌پردازیم و قضاوت در مورد ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو را به مخاطبین می‌سپاریم. یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو، اشتراکات زیاد آن با تیگو۷ پرو است تا جاییکه تقریبا هر آنچه در تیگو۷ پرو می‌بینید را می‌توانید در قالب یک خودرو کوچک تر، در ایکس ۵۵ پرو هم ببینید.

 

مشخصات فنی؛ ایکس ۵۵ پرو همرده کراس‌اوورهای بزرگ

یکی از مهمترین مواردی که خریدان در زمان انتخاب خودرو مد نظر قرار می‌دهند، مشخصات فنی است. در این زمینه مشخصات فنی X55 Pro حرف‌های زیادی برای گفتن دارد تا جاییکه می‌توان آن را در رده خودرو‌هایی یک کلاس بالاتر قرار داد و به این ترتیب ارزش خرید X55 Pro بیشتر می‌شود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، ایکس ۵۵ پرو مشترکات زیادی با تیگو۷ پرو دارد و یکی از این مشترکات، مشخصات فنی آن است. به این ترتیب با خرید ایکس ۵۵ پرو، خودرویی خواهید داشت که از بسیاری دیگر از رقبا قویتر و سریعتر است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

موتور قدرتمند

ایکس ۵۵ پرو از موتوری با حجم ۱.۵ لیتر بهره می‌برد که با توربو شارژر تقویت می‌شود و علاوه بر آن، از اینترکولر نیز استفاده می‌کند. موتور این خودرو می‌تواند با کمک توربوشارژر، ۱۵۶ اسب بخار قدرت تولید کند که به معنای قدرت بیشتر از ۱۰۰ اسب بخار به ازای هر لیتر حجم موتور است. مهمتر از توان، گشتاور بالای این موتور است که در زمان حرکت به کمک راننده می‌آید. موتور ایکس ۵۵ پرو معادل ۲۳۰ نیتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به این ترتیب شتاب و سبقت‌گیری با این خودرو روندی مناسب و قدرتمند دارد.

 

علاوه بر میزان گشتاور، باید به تولید آن در دور‌های موتور پایین هم اشاره کنیم. حداکثر گشتاور موتور این خودرو در دور موتور ۱۷۵۰ به دست می‌آید. به این ترتیب راننده در دور‌های پایین و کمتر از ۲۰۰۰، حداکثر کشش موتور را در اختیار خواهد داشت. این مزیت بزرگی برای شتابگیری و به ویژه شتاب میانی است. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید در زمان حرکت، با فشردن پدال گاز از سایر خودرو‌ها سبقت بگیرید.

 

گیربکس

برای ایکس ۵۵ پرو IE، از یک گیربکس CVT با ۹ دنده شبیه سازی شده استفاده می‌شود. این گیربکس اتوماتیک، وضعیت تعویض دنده دستی (تیپ ترونیک) هم دارد و به این ترتیب راننده می‌تواند در زمان لازم، در تعویض دنده‌ها دخالت کند. گیربکس این خودرو با مدیریت ضرایب دنده به‌خوبی می‌تواند مصرف سوخت را کنترل کند. در عین حال اگر قصد یک رانندگی سریع‌تر را دارید، باز هم این گیریکس می‌تواند همراهیتان کند.

 

خودروهایی در این کلاس، قرار نیست یک خودرو اسپرت باشند اما باید بتوانند در مواقع لازم ویژگی‌های اسپرت را هم ارائه کنند. گیربکس این خودرو می‌توند این دو گزینه را برایتان فراهم کند. به علاوه در رانندگی روزمره، گیربکس رفتار آرامی دارد و اثری از تعویض دنده در آن نمی‌بینید. این مسئله یکی از موارد مهم در زمینه بررسی ارزش خرید X55 Pro است. در رانندگی شهری و ترافیک، بیش از هر چیز آرامش و رفتار کنترل شده گیربکس اهمیت دارد و ایکس ۵۵ پرو به خوبی در این زمینه رفتار می‌کند.

 

آیا x55 pro در بخش فنی ارزش خرید دارد؟

به این ترتیب و به عنوان یک جمع بندی در زمینه اینکه آیا X55 Pro ارزش خرید دارد، حداقل در بخش موتور و گیربکس می‌توان به نتایجی رسید. اگر به دنبال یک کراس‌اوور اسپرت به معنای واقعی هستید، در این کلاس قیمتی در بازار ایران گزینه ای وجود ندارد و باید چند کلاس بالاتر بروید. اما به عنوان خودرویی که توان حرکتی مناسبی داشته باشد و بتواند در رانندگی روزمره، از پس رقبا بر بیاید، خرید ایکس ۵۵ پرو می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

موتور و گیربکس این خودرو به خوبی هماهنگ شده اند و مهتر اینکه چند سالی است در بازار ایران حضور دارند و عملکرد آن‌ها اثبات شده است. به این ترتیب نگرانی از بابت عدم همخوانی با آب و هوا و بنزین ایران برای موتور وجود ندارد. گیربکس هم کارآیی خود را نشان داده است.

 

در کنار این‌ها، توان موتور این خودرو از بسیاری از رقبا بالاتر است و به‌خوبی می‌تواند سایرین را به چالش بکشد. گیربکس هم در رانندگی روزمه کاملا نرم و آرام است و در رانندگی سریعتر و یا در بزرگراه‌ها و جاده‌های کوهستانی، به خوبی راننده را همراهی می‌کند. به این ترتیب ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو را در این بخش می‌توان بالا ارزیابی کرد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بررسی ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو در بخش امکانات رفاهی و ایمنی

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، با خرید X55 Pro عملا خودرویی را خریداری کرده اید که بسیاری از ویژگی‌های آن را در خودرو‌های کلاس بالاتر از جمله تیگو ۷ پرو می‌بینید. این مسئله در بخش امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو کاملا به چشم می‌آید. به این ترتیب در پاسخ به این سوال که آیا X55 Pro ارزش خرید دارد می‌توانیم به امکانات رفاهی ایمنی این خودرو هم اشاره کنیم.

 

در زمینه امکانات رفاهی، لیست آپشن‌ها بلند است و مرور همه آن‌ها می‌تواند زمان‌بر باشد. تنظیم برقی صندلی راننده با تنظیم برقی گودی کمر، تودوزی چرم، صفحه نمایش مرکزی لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر پشت آمپر ۷ اینچی، قابلیت اتصال تلفن همراه و اشتراک گذاری فایل‌ها و تصویر صفحه نمایش، نورپردازی داخلی ۷ رنگ، فرمان برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد و کروز کنترل، کول باکس و … از مهمترین امکانات رفاهی این خودرو است. علاوه بر این‌ها باید به شارژر وایرلس X55 Pro نیز اشاره کنیم که در تیپ‌های IE به این خودرو اضافه شده است و اکنون به صورت استاندارد نصب می‌شود.

 

در زمینه امکانات ایمنی نیز ۶ کیسه هوا، ترمز‌های دیسکی در هر چهار چرخ (خنک شونده در جلو) به همراه ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری بوش شامل امکاناتی مانند کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی و کنترل کشش، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور و دوربین عقب، ستون فرمان جمع شونده در تصادف و … از مهمترین امکانات رفاهی این خودرو است.

 

به این ترتیب و به عنوان یک جمع بندی در این زمینه، می‌توان گفت ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو در این بخش مناسب است. این خودرو عملا عمده امکانات تیگو۷ پرو (غیر از مواردی مانند صندوق عقب برقی و سقف پانوراما) را دارد. به علاوه از خودرو‌های همرده خود نیز در بازار بالاتر است. با این دیدگاه می‌توان آن را یک گزینه خود ارزیابی کرد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

جمع بندی؛ با در نظر گرفتن همه این موارد، آیا x55 pro ارزش خرید دارد؟

در درجه اول باید در نظر بگیرید به لیست بالا می‌توان عناوینی مانند طراحی اسپرت و جذاب، فضای داخلی مناسب برای چهار یا پنج نفر، توان حرکتی مناسب در جاده‌ها و راحتی حرکت در شهر‌ها و البته شرایط در نظر گرفته شده برای فروش اقساطی X55 Pro را نیز اضافه کرد. در این حالت این لیست ممکن است طولانی شود و به همین دلیل به همین میزان بسنده می‌کنیم.

 

همانطور که در ابتدای متن عنوان کردیم، ما به عنوان نمایندگی مدیران خودرو قصد نداریم به ایکس ۵۵ پرو یا رقبای آن امتیازی بدهیم. هدف از این مطلب تنها بررسی مواردی است که می‌تواند به ارزیابی مشتریان در زمینه ارزش خرید ایکس ۵۵ پرو کمک کند.

 

با در نظر گرفتن مجموع این موارد و البته لحاظ کردن رقبای این خودرو در بازار، به نظر می‌رسد می‌توان در پاسخ به سوال اصلی این مطلب که آیا X55 Pro ارزش خرید دارد پاسخ مثبت داد. با خرید این خودرو، صاحب یک کراس‌اوور با ظاهری جذاب و جوان‌پسند می‌شوید که فضای داخلی مناسبی هم دارد. همچنین در شهر و جاده، به خوبی می‌تواند از رقبای خود پیشی بگیرد. از نظر امکانات هم سطح امکانات ایمنی و رفاهی بالایی دارد و می‌تواند حتی با خودرو‌هایی یک کلاس بالاتر از خود نیز برابری کند. مجموع این عوامل باعث می‌شود ارزش خرید X55 Pro را بتوان بالا ارزیابی کرد.

 

اگر سوالی در زمینه خرید X55 Pro داشتید، کارشناسان ما در آسیا خودرو آماده پاسخ به آن هستند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین کارشناسان ما برای مشاوره در زمینه شرایط فروش به‌روز این خودرو و سایر محصولات مدیران خودرو نیز آماده هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *