مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
بازدید معاونت فروش فونیکس از شعبه اختصاصی فونیکس پاسداران

معاونت فروش فونیکس در بازدید از شعبه اختصاصی فونیکس: آسیا خودرو؛ مبدع طرح‌های نوین

معاونت فروش برند فونیکس، آقای مِن (MEN)، در بازدید از شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شعبه اختصاصی فونیکس در تهران، از دستاوردهای این گروه و توانمندی‌های آن تقدیر کرد.

 

شعبه پاسداران آسیا خودرو در تهران که از معدود شعبه‌های اختصاصی فونیکس در ایران است، چندی پیش به‌عنوان اولین شوروم تخصصی این برند در ایران کار خود را آغاز کرد. به همین مناسبت معاونت فروش برند فونیکس از این شعبه دیدار و از نزدیک با مدیران آسیا خودرو گفتگو کرد.

 

در این برنامه، آقای مِن ضمن بازدید از امکانات خاص این شوروم، آسیا خودرو را به‌عنوان مجموعه‌ای جلودار در کلیه پروژه‌های شرکت مدیران خودرو دانست و از این گروه با عنوان مبدع طرح‌های نوین یاد کرد. به‌علاوه معاونت فروش فونیکس، اقدامات انجام گرفته از سوی آسیا خودرو در زمینه بازاریابی، فروش و تحویل خودرو را مورد تمجید قرار داد.

 

اشاره معاونت فروش برند فونیکس در زمینه نوآوری‌های آسیا خودرو به راه‌اندازی اداره تحویل تخصصی توسط آسیا خودرو است. اداره تحویل اختصاصی آسیا خودرو، به‌طور ویژه برای تحویل خودروهای فروخته شده توسط این برند تاسیس شده است. در اداره تحویل آسیا خودرو، خودروهای خریداری شده توسط مشتریان با حضور کارشناسان حرفه‌ای و در محیطی لوکس تحویل می‌شوند.

 

فونیکس پاسداران، جدیدترین شعبه از مجموعه شعب گروه آسیا خودرو، با تمرکز بر فروش و ارائه خدمات محصولات برند لوکس مدیران خودرو فعالیت خود را آغاز کرده است. در این شعبه که در خیابان بوستان هفتم محله پاسداران تهران واقع شده است، خودروهای تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو عرضه می‌شود. علاوه بر این به‌زودی، محصول تازه رونمایی شده برند فونیکس با نام فونیکس FX برای نخستین بار در این شعبه عرضه خواهد شد.

 

مدیرعامل آسیا خودرو در شعبه اختصاصی فونیکس پاسداران

درباره شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو بیشتر بدانید

شعبه پاسداران آسیا خودرو به‌عنوان شعبه اختصاصی فونیکس، یکی از لوکس‌ترین شوروم‌های فروش محصولات مدیران خودرو است که به‌طور اختصاصی برای فروش محصولات برند فونیکس طراحی شده است. طراحی و ساخت این شعبه، با استانداردهای چری چین و مدیران خودرو است و در آن بالاترین سطح امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

 

به‌علاوه شوروم فونیکس پاسداران، دارای پارکینگ اختصاصی است و به این ترتیب بازدیدکنندگان از این شعبه، مشکلی ازنظر فضای پارک نخواهند داشت. این شوروم در فضایی به وسعت ۳۰۰ متر مربع طراحی شده است و امکانات کامل پذیرایی از بازدیدکنندگان در آن وجود دارد. به‌علاوه در این شعبه امکانات متعدد برای پذیرایی از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. پرسنل شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران، به‌طور ویژه برای خدمت‌دهی به مشتریان این برند انتخاب شده‌اند تا بتوانند بالاترین سطح خدمات را به مشتریان محصولات فونیکس ارائه کنند.

 

برای تماس با شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران می‌توانید از خط ویژه ۵ رقمی ۷۵۱۵۱-۰۲۱ استفاده کنید. همچنین می‌توانید عبارت آسیا خودرو (فونیکس) در گوگل جستجو کنید تا دقیقا به محل نمایندگی اختصاصی فونیکس آسیا خودرو (پاسداران) بیایید. همچنین برای آگاهی از شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس و سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید. با ثبت شماره، ما بهترین شرایط فروش مدیران خودرو را زودتر از سایرین، از طریق پیامک به شما اطلاع خواهیم داد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *