مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رونمایی آریزو 8

با رونمایی آریزو ۸؛ سدان لوکس چری به ایران آمد

شب گذشته، طی مراسمی فونیکس با رونمایی آریزو ۸، لوکس‌ترین سدان خود را به بازار معرفی کرد. محصول تازه وارد برند لوکس مدیران خودرو با ظاهر اسپرت، فضای داخلی بزرگ، امکانات رفاهی و ایمنی سطح بالا و موتور پرقدرت خود، رقیب سرسختی برای محصولات کنونی خواهد بود.

 

 

رونمایی آریزو ۸؛ قدرتمندترین سدان مونتاژ داخل

با رونمایی آریزو ۸، بزرگترین سدان تاریخ مدیران خودرو عرضه شده است. این سدان متوسط با طول ۴.۸ متر در حال حاضر در سگمنت خود رقیب شاخصی ندارد. فونیکس آریزو ۸ از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو توان می‌گیرد و ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.  این مشخصات قدرتمندترین پیشرانه‌ای است که تا به حال برای یک سدان تولید داخل معرفی شده است. انتقال قدرت موتور هم از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه انجام می‌شود. می‌شود. علاوه بر این، با شتاب اعلام شده ۷.۶ ثانیه آریزو ۸ را می‌توان یکی از یکی از سریع‌ترین و پرتوان‌ترین محصولات داخلی هم معرفی کرد.

 

رونمایی آریزو 8

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکانات و آپشن‌های آریزو ۸

در مراسم رونمایی آریزو ۸ با خودرویی مجهز به چند ویژگی جدید و  منحصر بفرد در میان محصولات فونیکس روبرو شدیم. سیستم صوتی برند سونی با ۱۲ اسپیکر و ۲ ساب ووفر در جلو و عقب، نورپردازی درهای عقب با یک منوی اختصاصی با نام اتمسفر لایف و سیستم تهویه مطبوع با چند رایحه خوشبو کننده متفاوت، از جذابترین امکانات فونیکس آریزو ۸ هستند.

علاوه بر این تجهیزاتی دیگر مانند صندلی راننده ۶ جهته برقی به همراه چهار جهت تنظیم گودی کمر برقی، حافظه صندلی راننده، گرم کن صندلی ردیف جلو و عقب، سرد کن صندلی ردیف جلو، کنسول آرم رست ردیف جلو مجهز به کول باکس و هات باکس، سیستم کنترل صوتی فعال سازی از طریق فرمان صوتی و یا استفاده از دکمه روی فرمان، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم ورود به خودرو بدون نیاز به کلید و استارت دکمه ای، روشن کردن موتور خودرو با ریموت از راه دور، سقف پانوراما ، آیینه های جانبی مجهز به حافظه، آیینه دید عقب الکتروکرومیک، در این خودرو در دسترس است.

فضای داخل آریزو 8

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

طراحی ظاهری لوکس‌ترین سدان فونیکس

با رونمایی آریزو ۸ به‌وضوح با یک سدان بزرگ اسپرت آشنا شدیم. طراحی این خودرو به شکلی است که می‌تواند به‌راحتی نظر خریداران را جلب کند. در نمای جلو آریزو ۸ جلوپنجره بزرگ این خودرو جلب توجه می‌کند. دو ورودی هوا در طرفین با طراحی ذوزنقه‌ای و البته چراغ‌های کشیده، این بخش را کامل می‌کنند. در بخش بالای جلوپنجره و روی چراغ‌ها، یک نوار رنگی نصب می‌شود.  در نمای جانبی، شاهد شیب خودرو در بخش عقب هستیم. به این ترتیب شاید خودرو شبیه به خودروهای لیفت‌بک به نظر برسد که البته در عمل این‌گونه نیست و صندوق عقب کلاسیک در آن وجود دارد. با این وجود، همین قسمت به‌خوبی توانسته طراحی خودرو را اسپرت تر کند.

 

نمای عقب آریزو 8

 

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سدان جدید فونیکس هستید، می‌توانید با تماس با شماره ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آسیا خودرو از قیمت آریزو ۸ و زمان عرضه آن به بازار مطلع شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *