مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۸ پرو مکس IE

بررسی تیگو ۸ پرو مکس IE؛ کامل‌تر از همیشه

تیگو ۸ پرو مکس IE مدتی قبل و به‌عنوان تیپ جدیدی از مدل‌های پرومکس، از سوی مدیران خودرو معرفی شد. به این ترتیب با معرفی تیگو ۸ پرو مکس IE از سوی این شرکت، اکنون شاهد امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری در این خودرو هستیم. در این مطلب به بررسی تیگو ۸ پرو مکس IE و تفاوت‌های آن با مدل‌های های عادی ۸ پرو مکس می‌پردازیم.

 

پیش از هرچیز باید در نظر داشته باشید تیگو ۸ پرو مکس IE یک تیپ جدید از این خودرو است. در این تیپ، برخی امکانات رفاهی و ایمنی جدید به خودرو اضافه شده است و قرار نیست شاهد تغییری در ظاهر یا کابین خودرو باشیم. به این ترتیب در نمای ظاهری، تیگو ۸ پرو مکس IE مانند مدل‌های قبلی است و در کابین هم غیر از اضافه شدن چند کلید برای تنظیمات جدید، چیزی تغییر نکرده است.

 

در مقابل چری چند ویژگی جدید را برای این خودرو تدارک دیده که باعث شده از نظر راحتی و ایمنی، وضعیت آن بهتر از قبل شود. در ادامه به بررسی تیگو ۸ پرو مکس IE و تفاوت‌های آن با تیگو ۸ پرو مکس خواهیم پرداخت.

 

بررسی آپشن های جدید تیگو ۸ پرو مکس IE

با توجه به اینکه تیگو ۸ پرو مکس IE در اصل یک تیپ از مدل پرومکس است، تمامی آپشن های تیگو ۸ پرومکس را به‌طور استاندارد دارد. مهم‌ترین تفاوت این تیپ با مدل‌های قبلی، افزوده شدن برخی امکانات رفاهی است که باعث افزایش آسایش سرنشینان می‌شود.

 

تیگو ۸ پرو مکس IE هم اینک به‌صورت استاندارد چهار آپشن را به لیست بلند امکانات رفاهی و ایمنی پرو مکس اضافه کرده است. به این ترتیب اکنون گرمکن صندلی های ردیف دوم، گرمکن فرمان، شیشه های و عایق صوتی و دوربین ثبت وقایع را نیز در این خودرو در اختیار دارید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

به این ترتیب آپشن های تیگو ۸ پرو مکس IE بیشتر از مدل‌های پایه است. این مسئله باعث می‌شود آسایش راننده و سرنشینان بیشتر از قبل تامین شود. به‌علاوه وجود دوربین ثبت وقایع نیز در این خودرو کمک بزرگی است به‌ویژه زمانی که دچار تصادف شوید. گرمکن صندلی‌های عقب (که علاوه بر صندلی‌های جلو نصب شده) و گرمکن فرمان هم در هوای سرد و به‌ویژه دقایق اولیه حضور در خودرو کمک بزرگی است. درنهایت شیشه‌های عایق هم به ساکت‌تر شدن فضای کابین کمک می‌کند.

 

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو مکس IE

همان‌طور که اشاره کردیم، تغییرات تیگو ۸ پرو مکس IE شامل افزودن بعضی امکانات به‌صورت استاندارد است. به این ترتیب، مشخصات فنی مشخصات فنی آن مشابه مشخصات فنی تیگو ۸ پرو مکس است و از این نظر تفاوتی میان این دو تیپ وجود ندارد. این مطلب را باید در بررسی تیگو ۸ پرو مکس IE مدنظر داشته باشیم.

 

به این ترتیب این تیپ از پرو مکس، از موتور دو لیتری مجهز به توربو شارژر و اینترکولر و تزریق مستقیم سوخت و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد که مشابه موتور تیگو ۸ پرو مکس است. این موتور می‌تواند ۲۵۴ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. غیر از تولید قدرت بالا نسبت به حجم، باید به گشتاور این موتور هم اشاره کنیم. این موتور می‌تواند گشتاور بالایی را در دورهای موتور پایین تولید کند که تضمین کننده چالاکی خودرو است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

به‌علاوه این خودرو از گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه استفاده می‌کند. این گیربکس تعویض دنده‌های سریعی دارد و به‌علاوه راننده می‌تواند تعویض دنده‌ها را نیز کنترل کند. این گیربکس، غوطه‌ور در روغن است و در ترافیک‌های شهری هم مشکلی از نظر گرم شدن در ترافیک ندارد.

 

برای کسب اطلاع از شرایط فروش این خودرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. آسیا خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی های مدیران خودرو، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پاسخگوی هموطنان است. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ از سراسر کشور تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *