مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش احتمالی X33 کراس

بررسی شرایط فروش احتمالی X33 کراس پیش از عرضه به بازار

مدیران خودرو مدتی قبل X33 کراس را به‌عنوان محصول جدید خود معرفی کرد. این خودرو که در چین هم به تازگی معرفی شده، به‌زودی در ایران نیز عرضه خواهد شد. در این مطلب به بررسی شرایط فروش احتمالی X33 کراس بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در این زمینه منتشر شده است می‌پردازیم.

 

هفته گذشته برخی از رسانه‌ها، در خبری به‌صورت غیررسمی قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو را اعلام کردند. در بین این خودرو‌ها، ایکس ۳۳ کراس در مدل‌های دستی و اتوماتیک نیز دیده می‌شد. البته مدیران خودرو هنوز قیمت رسمی این خودرو را اعلام نکرده است اما به‌نظر می‌رسد قیمت‌های غیر رسمی اعلام شده، به قیمت نهایی این خودرو نزدیک باشد.

 

این قیمت‌ها، مطابقت زیادی با پیش بینی‌های قبلی دارد و در محدوده مورد انتظار است. به‌همین دلیل در این مطلب به بررسی شرایط فروش احتمالی X33 کراس بر اساس محدوده قیمتی پیش بینی شده می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد X33 Cross می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو راهنمای شما خواهند بود.

 

پیش بینی قیمت احتمالی X33 کراس

همانگونه که عنوان شد، هفته گذشته اخباری به صورت غیررسمی در زمینه قیمت این خودرو منتشر شده است اما بدون توجه به این اخبار نیز می‌توان پیش بینی‌هایی از قیمت این خودرو داشت. به همین دلیل برای بررسی شرایط فروش احتمالی X33 کراس ابتدا پیش بینی‌ها از قیمت این خودرو را بررسی می‌کنیم.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

تا اینجای کار می‌دانیم که ایکس ۳۳ کراس قرار است در دو مدل دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شود. بر اساس رویه‌ای که پیش از این مدیران خودرو داشته است، مدل‌های اتوماتیک نمونه‌های فول آپشن خواهند بود و در نمونه‌های دستی، علاوه بر گیربکس، شاهد تغییراتی در بعضی از آپشن‌ها هستیم. به این ترتیب به طور طبیعی باید اختلاف قیمتی بین مدل‌های دستی اتوماتیک باشد. این مسئله را پیش از این در زمینه قیمت ایکس۲۲ پرو هم در مدل‌های دستی و اتوماتیک دیده بودیم.

 

به‌علاوه باید در نظر بگیریم X33 کراس بر روی پلتفرم ایکس۲۲ ساخته شده است، اما طراحی داخلی و خارجی کاملا جدیدتری دارد و از نظر امکانات هم به روز شده. به این ترتیب از نظر قیمتی باید در جایگاه بالاتری قرار بگیرد. این مسئله در مدل‌های دستی و اتومکاتیک شرایط یکسانی دارد چرا که از نظر موتور و گیربکس، این دو خودرو مشابه هم هستند.

 

به این ترتیب و با در نظر گرفتن قیمت مدل‌های ایکس۲۲ پرو در دو تیپ دستی و اتوماتیک، قیمت ارز، تعرفه واردات قطعات و هزینه‌های قانونی (مانند بیمه و مالیات و …) می‌توان محدوده قیمتی ۸۴۰ تا ۸۷۰ را برای مدل‌های دستی X33 کراس پیش بینی کرد. در مدل‌های اتوماتیک نیز با توجه به افزایش سطح امکانات رفاهی و ایمنی و البته وجود گیربکس اتوماتیک، احتمالا حدود ۱۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به مدل‌های دستی را شاهد باشیم.

 

از شرایط فروش احتمالی X33 کراس چه می‌دانیم؟

تاکنون مدیران خودرو شرایط فروش ایکس ۳۳ کراس را اعلام نکرده است. این موضوع طبیعی است چراکه هنوز قیمت رسمی این خودرو هم مشخص نشده است. با این وجود می‌توان حدس زد با اعلام رسمی قیمت‌ها، شاهد اعلام شرایط فروش نیز باشیم. البته در این بین باید در نظر گرفت مدیران خودرو و سایر شرکت‌ها، در حال حاضر مشغول فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه هستند ولی به‌نظر می‌رسد به زودی شرایط فروش آزاد نیز برای خودروهای جدید فراهم شود. به این ترتیب آنچه به عنوان شرایط فروش احتمالی X33 کراس بررسی می‌کنیم، ممکن است در آینده خیلی نزدیک اتفاق بیافتد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بدون توجه به قیمت این خودرو که پیش بینی‌هایی از آن را در بالا عنوان کردیم، به احتمال زیاد شرایط فروش نقدی و اقساطی برای این خودرو فراهم می‌شود. در این بین، شرایط فروش اقساطی با توجه به توافق مدیران خودرو با لیزینگ‌های مختلف، ممکن است متفاوت باشد. به‌طور معمول پرداخت حداقل ۵۰درصد از قیمت خودرو در زمان ثبت نام و امکان خرید اقساطی در قالب اقساط تا ۵ سال را می‌توان پیش بینی کرد. به این ترتیب، خرید این خودرو می‌تواند یک گزینه مناسب باشد چرا که از نظر امکانات در سطح بالایی است و طراحی کاملا جدیدی دارد.

 

البته در این زمینه باز هم باید در نظر بگیریم آنچه در بالا عنوان شد، شرایط فروش احتمالی X33 Cross است و تا زمان اعلام رسمی مدیران خودرو باید منتظر بمانیم. اگر قصد خرید این خودرو را دارید و یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. کارشناسان ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ پاسخگوی شما خواهند بود تا با ثبت نام اولیه، در زمان آغاز فروش این خودرو، زودتر شما را راهنمایی کنند. همچنین در تماس با آسیا خودرو می‌توانید از شرایط فروش مدیران خودرو را برای سایر خودرو‌ها نیز مطلع شوید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۴ دیدگاه دربارهٔ «بررسی شرایط فروش احتمالی X33 کراس پیش از عرضه به بازار»

غلامرضاخواجه گفت:

باسلام چرامدل های دیگر شاسی بلندمدیران خودرو شرایط اقساطی ندارد

سلام

همه محصولات مدیران خودرو با شرایط اقساطی تا ۵ سال عرضه می شوند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

ابراهیم الهی گفت:

با سلام شرایط اقساطی خودرو x33کراس دستی همراه با قیمت و پیش پرداخت و اقساط ۶۰ ماهه چگونه است. از چ تاریخی سایت برای خرید در نمایندگی ها باز می شود

با سلام

قیمت خودرو در بخش شرایط فروش وبسایت درج شده است. برای اطلاع از قیمت محصولات می‌توانید به بخش شرایط فروش مراجعه کنید. برای اطلاع از جزییات فروش محصولات مدیران خودرو شامل شرایط فروش نقدی و اقساطی، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۵۱۵۱
۰۲۱-۷۷۰۴۰۷۷۰
۰۲۱-۷۹۱۷۶۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *