مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو

قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو اعلام شد

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، شرکت مدیران خودرو، مدتی پس از معرفی ایکس ۳۳ کراس (در دو تیپ) و آریزو ۵ اسپرت، قیمت این خودرو‌ها را اعلام کرد. به این ترتیب و پس از اعلام قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو، انتظار می‌رود به زودی برنامه‌های فروش آن‌ها نیز از سوی مدیران خودرو اعلام شود.

 

مدیران خودرو، در نیمه نخست سال جاری روز‌های شلوغی داشت. این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خودرو‌های مختلفی را معرفی کرد که از آن جمله می‌توان به ایکس ۳۳ کراس و آریزو ۵ اسپرت اشاره کرد. پس از معرفی این خودرو و بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، قیمت این خودروها نهایی شده است. بر اساس اعلام رسانه‌ها، این شرکت قیمت ایکس ۳۳ کراس در دو مدل دستی و اتوماتیک و همچنین قیمت آریزو ۵ اسپرت (FL) را به صورت رسمی اعلام کرد. با مشخص شدن قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو، عرضه آن‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

بر اساس این اخبار، قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو (با احتساب هزینه‌های قانونی و به‌صورت رند شده) به شرح زیر است:

– قیمت ایکس ۳۳ کراس دستی: ۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

– قیمت ایمس ۳۳ کراس اتوماتیک: ۹۴۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

– قیمت آریزو ۵ اسپرت: ۱.۰۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

 

برای اطلاع از شرایط خرید این خودروها، هم اکنون با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

قیمت‌های اعلام شده برای این خودرو‌ها تا حد زیادی بر اساس پیش‌ بینی‌هایی است که پیش از این در مورد آن‌ها وجود داشت. به این ترتیب ایکس ۳۳ جایی بین ایکس ۲۲ و ایکس ۵۵ در بین محصولات مدیران خودرو خواهد داشت. از سوی دیگر آریزو ۵ اسپرت نیز با توجه به فیس لیفت انجام گرفته بر روی آن، با قیمتی نزدیک به آریزو ۵ توربو به فروش می‌رسد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چگونه می‌توان سه محصول جدید مدیران خودرو را به قیمت‌های شرکتی خریداری کرد؟

مدیران خودرو هنوز شرایط فروش این سه محصول را اعلام نکرده است اما اگر قصد خرید این خودرو‌ها و یا به‌طور کلی خرید محصولات مدیران خودرو را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو راهنمای شما در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو خواهند بود. همچنین می‌توانید از سرویس ویژه طرح مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو که از سوی آسیا خودرو برقرار شده است استفاده کنید. فرقی نمی‌کند قصد خرید دارید یا خیر، کارشناسان ما برای انتخاب محصول مناسب و همچنین اعلام قیمت روز محصولات و شرایط فروش، راهنمای شما خواهند بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۴ دیدگاه دربارهٔ «قیمت سه محصول جدید مدیران خودرو اعلام شد»

اصغر شیران گفت:

همه چی خوبه ولی مبلغ ومدت بازپرداخت

شرایط فروش اقساطی با توجه به مدل خودرو، تعداد اقساط مد نظر خریدار و همچنین میزان پیش پرداخت مد نظر مشتری متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

فرشته سقایی گفت:

شرایط اقساط بزارین لطفا

شرایط فروش اقساطی با توجه به مدل خودرو، تعداد اقساط مد نظر خریدار و همچنین میزان پیش پرداخت مد نظر مشتری متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *