مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو 8

تست درایو آریزو ۸ در پیست آیلند برگزار شد

روز گذشته مشتریان آسیا خودرو موفق شدند برای اولین بار در تست درایو آریزو ۸ شرکت کنند. در این تست درایو که در پیست آیلند برگزار شد متقاضیان خرید سدان جدید فونیکس، موفق شدند از نزدیک با آن ملاقات کنند.

 

این خودرو جدید لوکس‌‎ترین سدان مونتاژ شده در کشور است که توسط برند فونیکس مدیران خودرو تولید و به زودی روانه بازار خودرو خواهد شد. در ادامه این مطلب نگاهی به این سدان لوکس خواهیم داشت.

 

آریزو ۸، ادامه مسیر طراحی موفق خودروهای چری

در تست درایو آریزو ۸ در پیست آیلند، مشتریان یک سدان بزرگ خانوادگی را دیدند که در طراحی ظاهری و داخلی آن، عناصر اسپرت به کار رفته و رقیب محصولاتی مانند تویوتا کمری و هوندا آکورد محسوب می‌شود. جلو پنجره بزرگ، طراحی هواکش‌های روی سپر و کشیدگی چراغ‌ها المان‌های اسپرت چهره این سدان لوکس است. البته چراغ های پیوندی نمای عقب را هم نباید در تکمیل این چهره فراموش کرد.

طراحی داخلی آریزوی جدید فونیکس ادامه مسیر موفق آریزو ۶ و تیگو ۸ است و ردپای جدیدترین سبک طراحی چری در آن دیده می‌شود. در ضمن این سدان زیبا با طول این خودرو ۴.۸ متر است و عرض آن ۱.۸ متر، خودرویی کاملا مناسب خانواده است. 

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

امکانات رفاهی سدان لوکس فونیکس

بنابر اعلام مدیران خودرو در تست درایو آریزو ۸، این خودرو به عنوان سدانی لوکس از امکانات زیر بهره می‌برد:

فرمان برقی، ۱۰ عدد کیسه هوا ، سیستم ضد سرقت موتور و بدنه، دوربین ۳۶۰ درجه با کیفیت HD، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور پارک جلو، سنسور باران، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم رانندگی خودکار ADAS، کروز کنترل، چراغ مشایعت، دوربین ثبت وقایع، کول باکس و هات باکس، سیستم کنترل کیفیت هوای کابین و ….

 

مشخصات فنی آریزو ۸

تست درایو آریزو ۸ در پیست آیلند نشان داد که این خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتر توربو TGDi  که مشابه تیگو ۸ پرومکس است، بهره می‌گیرد. این پیشرانه توان تولید ۲۵۴ اسب بخار قدت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت موتور این خودرو از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منقل می‌شود. وزن آن طبق اعلام مدیران خودرو ۱۵۳۹ کیلوگرم است. و در نهایت شتاب صفر تا صد آن ۷.۶ ثانیه است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت آریزو ۸

در تست درایو آریزو ۸ در پیست آیلند قیمت این خودرو اعلام نشد. اما بر اساس پیش‌بینی های اهالی رسانه این خودرو با قیمتی میانه خودروهای فونیکس FX و تیگو ۸ پرومکس به فروش خواهد رسید. البته باید در نظر داشت در قیمت گذاری خودرو قیمت روز ارز و هزینه‌های قانونی را در نظر بگیریم.

اگر قصد آشنایی بیشتر با این محصول و خرید آن را دارید، می‌توانید با همکاران ما در شعبه‌های تهرانپارس، قنات کوثر و پاسدارن تماس بگیرید تا کارشناسان فروش آسیا خودرو شما را راهنمایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۱۵۱ تماس بگیرید.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *