مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات فونیکس

تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات فونیکس در آسیا خودرو آغاز شد (نقدی و اقساطی)

تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات فونیکس از امروز به مدت محدود با شرایط متنوع نقدی و اقساطی در آسیا خودرو آغاز شد. بر این اساس، تمامی متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، یکی از محصولات برند فونیکس را انتخاب کرده‌اند و اولویت تحویل آن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ است، می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، ثبت نام اولیه خود را تکمیل کنند. در نظر داشته باشید، در صورت عدم تکمیل ثبت نام در این مرحله، ثبت نام اولیه در سامانه باطل خواهد شد و فرصت خرید محصولات فونیکس به قیمت رسمی شرکت را از دست می‌دهند.

 

مدتی قبل و پس از ثبت نام اولیه در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو، وزارت صمت لیستی از اولویت‌ها را برای محصولات فونیکس اعلام کرد. اکنون خریداران محصولات فونیکس که اولویت آن‌ها تا پایان زمستان ۱۴۰۲ است، فرصت دارند در تماس با آسیا خودرو، ثبت نام اولیه خود را تکمیل کنند. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در زمینه تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات فونیکس خواهند بود. در نظر داشته باشید، فرصت تکمیل ثبت نام تمدید نخواهد شد و با توجه به محدود بودن مدت این مرحله، پس از پایان آن امکان ثبت نام وجود ندارد. به این ترتیب ثبت نام اولیه انجام گرفته در سامانه یکپارچه باطل شده و فرصت خرید با شرایط متنوع نقدی و اقساطی را از دست خواهید داد.

 

آپدیت: تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه با شرایط متنوع نقدی و اقساطی هم اکنون در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر با آسیا تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ویژگی‌های تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات فونیکس چیست؟

در درجه اول باید در نظر داشته باشید تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه محصولات فونیکس، ویژه افرادی است که پیش از این و در مرحله دوم سامانه، ثبت نام کرده بودند و کد ملی آن‌ها هم اکنون از سوی وزارت صمت اعلام شده است. این دسته از افراد، در صورتیکه اولویت ثبت نامشان تا پایان زمستان ۱۴۰۲ باشد، می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، ثبت نام خود را تکمیل کنند. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو به‌عنوان نماینده مدیران خودرو، مراحل تکمیل ثبت نام را به‌طور کامل انجام خواهند داد. در نظر داشته باشید برای تکمیل مبلغ ثبت نام، ۷۲ ساعت (سه روز) فرصت دارید.

 

در این مرحله، امکان بهره‌گیری از شرایط اقساطی نیز در کنار خرید نقدی وجود دارد. با توجه به این موضوع، می‌توانید با استفاده از شرایط فروش اقساطی فونیکس، با اقساط بلندمدت برای خرید محصولات فونیکس اقدام کنید. جزییات بیشتر این موضوع را می‌توانید از کارشناسان آسیا خودرو جویا شوید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

توجه داشته باشید در این مرحله امکان صلح خودروها وجود ندارد و خودرو تنها به نام متقاضی ثبت نام می‌شود. همچنین خودرو بر اساس مدل ثبت نام شده از سوی متقاضی در سامانه به وی تعلق می‌گیرد و امکان تغییر خودرو در این مرحله وجود ندارد.

 

آسیا خودرو، نماینده مدیران خودرو با سه شعبه فروش فعال، شعبه اختصاصی برند فونیکس، دو مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اداره تحویل اختصاصی و دو مرکز آپشن مدیران خودرو، آماده ارائه خدمات به متقاضیان و مالکین محترم محصولات مدیران خودرو است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *