مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد + مبلغ حساب وکالتی و تاریخ تحویل خودروها

وزارت صمت، جزییات ثبت نام ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه را اعلام کرد. بر این اساس ثبت نام از روز ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. همچنین مبلغ حساب وکالتی و تاریخ تحویل خودروها نیز مشخص شده است. برای اطلاع از جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه با ما همراه باشید.

 

بر اساس اعلام وزارت صمت، فرآیند ثبت نام در دومین مرحله سامانه یکپارچه از روز چهارشنه، ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. همچنین متقاضیان تا روز ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین فرصت افتتاح حساب وکالتی نیز در بازه ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه خواهد بود.

 

به علاوه باید در نظر داشته باشید، خودروهای قابل عرضه از سوی خودروسازان داخلی، از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه قابل مشاهده است. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند از بین محصولات عرضه شده توسط خودروسازان داخلی، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

آپدیت: تکمیل ثبت نام فونیکس ویژه سامانه یکپارچه در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از شرایط متنوع نقدی و اقساطی با آسیا تماس بگیرید.

 

حساب وکالتی برای ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه چگونه است؟

همانطور که می‌دانید، یکی از شروط اصلی در ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، افتتاح حساب وکالتی است. این روند در مرحله اول نیز وجود داشته و در حال حاضر نیز جزییات آن مشابه مرحله قبلی است. به این ترتیب باید حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از سوی متقاضیان افتتاح شود. این حساب باید به نفع سازمان حمایت باز شود. مبلغ این حساب البته از سوی سازمان حمایت یا خودروسازان برداشت نمی‌شود و همچنان در اختیار خریدار است اما تا زمان اعلام نتایج نباید این حساب را ببندید. در غیر این صورت، ثبت نام باطل خواهد شد.

 

با توجه به جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، برای افتتاح حساب وکالتی، از روز ۲۰ اردیبهشت ماه تا روز ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارید. خریداران نباید پیش از این تاریخ نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. افتتاح حساب وکالتی به این دلیل برای ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شده است که شرایط برای خریداران واقعی فراهم شود و تا حد امکان از حضور افرادی که تنها به قصد سوداگری و دلالی وارد این ثبت نام‌ها می‌شوند جلوگیری شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

موعد تحویل خودروها در مرحله دوم سامانه یکپارچه چه زمانی است؟

برای اطلاع دقیق از زمان تحویل خودروهای ثبت نام شده در مرحله دوم، باید تا روز باز شدن وبسایت صبر کنیم اما بر اساس اطلاعات به دست آمده، بخش عمده خودروها در سال جاری تحویل خریداران خواهد شد. البته با توجه به تقاضای زیادی که برای بعضی از خودروها وجود دارد، ممکن است تحویل خودروهای پر تقاضا به سال ۱۴۰۳ موکول شود. در مرحله گذشته نیز این اتفاق روی داد اما با توجه به آنکه فرصت ویرایش ثبت نام‌ها وجود دارد، متقاضیان می‌توانند نسبت به تغییر خودرو مورد نظر خود اقدام کنند.

 

البته پیش از این مدیران خودرو زمان عرضه خودروهای فروخته شده در سامانه را اعلام کرده بود. بر این اساس، محصولات ثبت نام شده از مدیران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه، در بازه تیر ماه تا اسفند ماه سال جاری به خریداران تحویل خواهد شد. برای ثبت نام محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما راهنمای شما در زمینه ثبت نام سامانه یکپارچه خواهند بود. در این مرحله به ویژه می‌توانید محصولات فونیکس را خریداری کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

نتایج ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه چه زمانی اعلام می‌شود؟

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پس از پایان مهلت ثبت نام مرحله دوم در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه، بررسی اطلاعات واجدین شرایط و بررسی موجودی حساب وکالتی آغاز خواهد شد. این روند تا ۳ خرداد ماه ادامه پیدا می‌کند و به این ترتیب واجدین شرایط ثبت نام مشخص می‌شوند. بر اساس تجربه مرحله قبلی، در صورتی که شرایط ثبت نام در این مرحله را رعایت کرده باشید، از این بخش عبور خواهید کرد.

 

پس از آن و با مشخص شدن واجدین شرایط ثبت نام، در فاصله روز‌های ۳ تا ۱۳ خرداد ماه، به واجدین شرایط فرصت داده می‌شود ثبت نام را تکمیل کرده و اولویت مورد نظر خود را انتخاب کنند. با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه ویرایش اطلاعات در این مرحله وجود دارد، پیشنهاد می‌شود در زمان ثبت نام دقت کنید چراکه تغییرات ممکن است زمانبر باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

شرایط فروش ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

در این مرحله، همچون مرحله قبل امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه برای جایگزینی خودروهای فرسوده نیز وجود دارد. مهم‌ترین مزیت این طرح آن است که مالکان خودروهای فرسوده، از شرط عدم برخورداری از پلاک انتظامی فعال معاف هستند. به این ترتیب می‌توانید با ثبت نام در این مرحله، خودروی خود را تا زمان دریافت خودرو جدید در اختیار داشته باشید.

 

البته در این طرح نیز باید برای افتتاح حساب وکالتی اقدام کنید و مبلغ این حساب نیز همچنان ۱۰۰ میلیون تومان است. مدل خودرو فرسوده مورد قبول در این طرح، از مدل‌های ۱۳۸۵ به قبل است و خودرو باید به نام مالک باشد. به این ترتیب نقل و انتقال وکالتی مورد قبول نیست. در کنار این‌ها، سایر شرایط عمومی طرح همچنان در ثبت نام سامانه برای خودروهای فرسوده رعایت می‌شود.

 

جزییات شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد، در این مرحله نیز شروطی برای ثبت نام وجود دارد که در صورت عدم رعایت آن‌ها، ثبت نام متقاضیان باطل خواهد شد. این مسئله در جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه اهمیت دارد چراکه در صورت عدم رعایت این شروط، ثبت نام به طور سیستمی باطل خواهد شد.

 

متقاضیان در این مرحله باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. همچنین داشتن گواهینامه نیز یکی از شروط ثبت نام در مرحله دوم سامانه یکپارچه است. از طرف دیگر، همانطور که پیش از این گفتیم، یکی از اصلی ترین شرایط ثبت نام در این مرحله، نداشتن پلاک انتظامی فعال است. به این ترتیب در صورتی که اکنون مالک خودرو هستید، نمی‌توانید در این مرحله از ثبت نام سامانه یکپارچه شرکت کنید. در زمینه خریدهای قبلی خودرو باید منتظر اعلام نهایی وزارت صمت بمانیم اما در زمینه ثبت نام مدیران خودرو در سامانه یکپارچه، شرط ۲۴ ماه از آخرین خرید متقاضی در نظر گرفته شده است.

 

به علاوه این مسئله را نیز مد نظر داشته باشید که اگر در مرحله اول ثبت نام کرده اید، نمی‌توانید در این مرحله ثبت نام کنید. البته افرادی که از ثبت نام مرحله اول سامانه انصراف داده اند، برای ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه مشکلی ندارند. همچنین اگر تا قبل از آغاز ثبت نام مرحله دو.م، انصراف خود را از ثبت نام مرحله اول اعلام کنید، می‌توانید در این مرحله نیز ثبت نام کنید. همچنین در نظر داشته باشید، در این مرحله می‌توانید از فروش اقساطی مدیران خودرو نیز استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام زمینه جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه و به‌ویژه ثبت نام مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا با آغاز فروش، همکاران ما شرایط فروش مدیران خودرو را به صورت پیامک برایتان ارسال کنند.

 

آیا

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *