مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
راز موفقیت X22 Pro

راز موفقیت X22 Pro در کسب آمار فروش یک میلیون دستگاه

در بازاری که هر روز توجه بیشتری به خودروهای کراس‌اوور می‌کند و هر روز رقبای جدیدی وارد میدان می‌شوند، X22 Pro توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند. پیش از این به بررسی رکورد فروش یک میلیون خانواده ایکس ۲۲ پرداختیم اما راز موفقیت X22 Pro چیست؟

 

اعتماد بیش از یک میلیون خریدار در بازارهای رقابتی سراسر جهان به ایکس ۲۲ پرو مدیون سیستم مدیریت کیفیت استاندارد و فرآیندهای توسعه تطبیقی بین‌المللی ام وی ام است و بخشی از راز موفقیت X22 Pro را نیز باید در همین موضوع جستجو کرد.

 

با وجود همین شاخصه‌ها X22 Pro توانسته حضور موفقی در چندین منطقه در سراسر جهان، مانند آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا، و کشورهایی از جمله ایران، شیلی، پرو، مکزیک، فیلیپین، عربستان سعودی و قزاقستان داشته باشد. به این ترتیب دستیابی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲ حاصل موفقیت این خودرو در بازارهای مختلف است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

کسب عنوان خودرو سال برای X22 Pro

 هر چند فروش بالا به‌تنهایی می‌تواند دلیلی بر موفقیت یک خودرو در بازارهای رقابتی جهانی باشد، اما این تنها برگ برنده ایکس ۲۲ پرو نیست. این خودرو از سوی سازمان‌های مستقل نیز مورد بررسی قرار گرفته و توانسته عناوین برتر را از آن خود کند.

 

در سال ۲۰۲۱ توسط سایت مشهور J.D. Power که به بررسی و تحقیق در بازار خودرو می‌پردازد، به‌عنوان بهترین SUV کوچک سال معرفی شد.

 

این دستاوردها نه‌تنها نشان دهنده کیفیت ایکس ۲۲ پرو است بلکه تعهد چری در بازارهای جهانی و مدیران خودرو در بازار ایران به افزایش کیفیت و توسعه نوآورانه متوالی محصولات را نشان می‌دهد. پیش از تولید هر محصول در ام وی ام، تحقیقات گسترده‌ای در خصوص شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، رفتار کاربران و نیاز بازار هدف انجام می‌شود و تلاش بر آن است تا محصول تولیدی بتواند در هر منطقه بالاترین کارایی و بهره‌وری را داشته باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

اعتماد جهانی به موفقیت X22 Pro

این رویه موجب شده تا ایکس ۲۲ پرو سازگاری و پایداری فوق‌العاده‌ای در مواجهه با محیط‌هایی با دمای بالا در خاورمیانه و عربستان سعودی و یا در شرایط جاده‌ای چالش‌برانگیز در برزیل و مکزیک داشته باشد. به این ترتیب توانسته در این بازارها به‌عنوان یک خودرو بادوام و قدرت بالا در عین حال قیمت اقتصادی شناخته شود.

 

خودرو محبوب ایکس ۲۲ پرو در کنار دوام و سازگاری بالا، از ایمنی قابل توجهی نیز بهره می‌برد و از نظر ESP، ECU، کیسه هوا و سایر قطعات ایمنی کامل و با ضوابط بالا و استانداردهای بین‌المللی همکاری مستمری با تامین کنندگان پیشرو و برتر در جهان دارد. ام وی ام ایکس ۲۲ پرو تجربه فروش یک میلیون نسخه نشان داده که مورد اعتماد مردم کشورهای مختلف است و می‌تواند در شرایط آب و هوایی مختلف پایداری بالایی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ایکس ۲۲ پرو دستی می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *