مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲

رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲ (ایکس ۲۲)

چری در کنار معرفی خودروهای بزرگ و لوکس، همیشه نگاه ویژه‌ای به بازار کراس‌اوورهای کامپکت داشته و نماینده چری در این بازار شلوغ هم تیگو ۲ است، خودرویی که در ایران با نام ایکس ۲۲ به فروش می‌رسد. ترکیبی از طراحی جذاب، سطح مناسب امکانات، مشخصات فنی و البته قیمت رقابتی باعث موفقیت تیگو ۲ در ایران و بازارهای جهانی شده و دستیابی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲ هم نشان دهنده تایید بازار بر جذابیت‌های این خودرو است.

 

دستیابی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲ دستاورد بزرگی است به ویژه که نباید فراموش کنیم این کلاس در بازار‌های جهانی بسیار شلوغ است. تولید خودرو کراس اوور بر اساس یک هاچ بک ایده‌ای است که بسیاری از خودروسازان آن را دنبال می‌کنند و به همین دلیل تقریبا تمام رقبای چری در چین و بازار‌های جهانی، مدل‌هایی مشابه را در سبد محصولات خود دارند.

 

اصلی‌ترین دلیل موفقیت تیگو ۲ را می‌توان در همراهی آن با سبک طراحی روز، ارائه سطح مناسبی از امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین قیمت رقابتی آن دانست. به علاوه در طی سال‌های عرضه در نسل‌های مختلف، این خودرو به خوبی توانسته کارآیی و دوام خود را نشان دهد. این مسئله به هیچ عنوان محدود به بازار چین نیست چون تیگو ۲ در طی این مدت در بازار‌های مختلفی عرضه شده است. عربستان با تابستان‌های گرم، روسیه با زمستان‌های یخبندان و مکزیک با جاده‌های کوهستانی، تنها بخشی از بازار‌های تیگو ۲ بوده‌اند.

 

جایگاه ایران در رکورد فروش چری تیگو ۲ 

چری تیگو ۲ در بازار‌های مختلف با اسامی متفاوتی به فروش می‌رسد. در ایران نیز این خودرو با نام ایکس ۲۲ و پس از آن ایکس ۲۲ پرو عرضه شد. در زمان عرضه اولین سری ایکس ۲۲ به بازار، شاهد استقبال بسیار خوب از این خودرو بودیم. ایکس ۲۲ در زمان عرضه به بازار ایران، عملا رقیبی نداشت و توانست بسیاری از مشتریان خودرو‌های هاچ بک را نیز به سوی خود بکشد.

 

این موفقیت در بازار ایران با رونمایی از ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک نیز ادامه پیدا کرد. ایکس ۲۲ پرو علاوه بر تمامی ویژگی‌های قبلی، طراحی به‌روز و سطح بالای امکانات را نیز عرضه می‌کرد و توانست به گزینه محبوبی در بازار تبدیل شود. در کنار این‌ها، مشخصات فنی X22 Pro نیز یکی از برگ‌های برنده آن بود. پس از آن با معرفی ایکس ۲۲ پرو دستی، خریداران حق انتخاب بیشتری برای خرید این کراس‌اوور به‌روز و مجهز داشتند.

 

اکنون و در ادامه این روند، شاهد عرضه X33 Cross بر اساس پلتفرم تیگو ۲ هستیم، خودرویی که همزمان با بازار چین و زودتر از بسیاری دیگر از بازار‌های جهانی، در ایران عرضه شده است. هم اکنون موفقیت‌های تیگو ۲ در بازار ایران با ایکس ۳۳ کراس دستی و X33 کراس اتوماتیک ادامه دارد.

به این ترتیب ایران سهم مهمی در رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲ داشته است. در بازار‌های جهانی نیز تیگو ۲ با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت در آینده رکورد‌های دیگری نیز توسط این خودرو شکسته شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *