مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید x22 اتومات اقساطی

راهنمای خرید x22 اتومات اقساطی

خرید x22 اتومات اقساطی باید با آگاهی و شناخت کامل از این خودرو صورت بگیرد. این خودرو که در بازار با عنوان ام وی ام ایکس ۲۲ نیز شناخته می شود در سال ۹۵ وارد بازار کشورمان شد. خودروی چینی X22 با توجه به امکاناتی که داشته توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند. در این مقاله می خواهیم شما را با اصول کلی خرید X22 اتومات اقساطی پرو آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

خودرو X22 اتومات

خودروی ایکس ۲۲ اتومات در بازار در دو نوع اتوماتیک و دستی وجود دارد که هر دو دارای موتور ۱۴۹۷ سی سی هستند. وزن خودرو اتوماتیک x22 با خودروی دستی تفاوت دارد و همین تفاوت سبب شده سرعت حداکثر آن نسبت به سرعت حداکثر دستی کمتر باشد.

از ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌ توان مصرف سوخت ترکیبی در حالت اتوماتیک ۱.۶ متر و در حالت دستی نه و نیم لیتر در هر صد کیلومتر اشاره کرد.

هر دو خودرو تقریباً آپشن های یکسانی دارند با این حال در مدل دنده ای از حالت اقتصادی کاهش مصرف سوخت بی‌بهره است.

خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ اسپرت نیز در رنگ سقف و ستون ها با این خودروها متفاوت می باشد و به رنگ مشکی است. ۲۲X در واقع ورژن جوان پسند تر از خودرو ۳۳x می باشد. این این خودرو ساخت شرکت چری از کمپانی های معروف چینی در زمینه ساخت انواع خودرو می باشد.

شما همچنین می توانید سایر خودرو های چری نظیر خودرو تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل را در سایت ما ببینید. همچنین می توانید در طرح خرید اقساطی x22 اتوماتیک در سایت ثبت نام نمایید.

مشخصات x22 اتومات

مشخصات x22 اتومات

طراحی خودرو X22 اتوماتیک

ام وی ام ایکس ۲۲ دارای ظاهر و طراحی جذابی است که در نگاه اول همه را به خود جذب می کند. این خودرو در هماهنگی ظاهری بی نظیر است و طراحی خارجی و داخلی آن متناسب میباشند.

نمای جلوی خودرو با استفاده از از چراغ بزرگ تزیین شده و جلوی پنجره ها نیز از شش ضلعی با زوایای شکسته تشکیل شده است. اضلاع دارای شکستگی در قسمت انتهایی خودرو نیز شکستگی امتداد یافته و تا چراغ های جلو ادامه می یابد.

دور تا دور جلوی پنجره و بالای آن تزیینات کرم رنگ و یک نوار نقره ای باریک نیز در پنجره دو جانبه در قسمت جلویی ایکس ۲۲ اتومات امتداد یافته است. در کل گرافیک داخلی چراغ های جلو هارمونی دلنشینی با سایر بخش ها دارد.

در بخش پایینی خودرو ۱۰ بزرگ و سرد و سریع به منظور خنک کردن رادیاتور و مجموعه پیشرانه قرار گرفته است. تابه کرومی یو شکل به همراه چراغ های روشنایی در روز نیست در کنار این مجموعه زینت بخش شده اند.

خرید X22 اتومات اقساطی گزینه های هوشمند برای به رهبری از ویژگی های ممتاز این خودرو با طراحی بی نظیر می باشد.

طراحی  x22 اتومات

طراحی داخل  x22 اتومات

مشخصات فنی X22 اتومات اقساطی

یکی از گزینه های مهم در خرید X22 اتومات اقساطی مشخصات فنی این خودرو هستند. که در این بخش به آن ها می پردازیم.

ام وی ام x22 دارای یک پیشرانه یک و نیم لیتری ۱۶ دست و پا به است که حداکثر توان خروجی آن ۶۰۰۰ آر پی ام می باشد و گشتاور حاصل معادل ۱۳۵ نیوتن متر است. ضریب تراکم سیلندر این پیشرانه برابر ۱ به ۱۱.۴ میباشد. انتقال قوای پیشرانه بر عهده گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک و یا ۵ سرعته دستی می باشد.

حداکثر سرعت نمونه این خودرو اتوماتیک برابر ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می باشد که برای خودروی ایکس ۲۲ دستی ۱۷۰ کیلومتر است. میزان سوخت ترکیبی برابر ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو ۵+ دارد.

ایمنی خودرو X22 اتومات اقساطی

ایمنی خودرو یکی از مهم ترین مولفه های خودرو در هنگام خرید می باشد که در ایران سازندگان زیادی از خودروهای داخلی مراحل صحیح آن را طی نمی کنند. این در حالی است که شرکت چری تاکنون بیش از ۲۰۰ بر روی خودروی ایکس ۲۲ انجام داده و ۱۰۰ گواهینامه بین المللی دارد.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که حتی در خود سایت چری هیچ یک از این تست ها ثبت نشده اند. از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به ترمز های دیسکی با سیستم ABS و EDB اشاره کرد.

این خودرو دارای دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو، دوربین دنده عقب و سنسور، قفل مرکزی، هشدار برخورد از عقب و ایموبلایزر می باشد که تا حد نسبی ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را تامین میکند.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌ توان به کروز کنترل، سانروف برقی، کلیدهای تنظیم کروز کنترل، سیستم نمایش دهنده اطلاعات خودرو و همچنین تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای سیستم صوتی با کیفیت است.

شرایط خرید X22 اتومات اقساطی

خرید ایکس ۲۲ اتومات اقساطی یکی از از شرایط ویژه برای خرید این خودروی محبوب می باشد. به دلیل این که قیمت این خودرو برای عده زیادی به صورت یک جا امکان پذیر نیست، مشتریان عزیز می توانند در سایت مدیران خودرو اقدام به ثبت نام کرده و این خودرو را خریداری کنند.

خودروی ایکس ۲۲ یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت چری می باشد که با وجود ویژگی های مثبت و منفی به دلیل طراحی مدرن و راحت آن بسیار مورد توجه است و خرید اقساطی می تواند موقعیتی ویژه باشد.

سخن آخر

خرید X22 اتومات اقساطی یک فرصت ویژه برای خرید خودرو اتوماتیک ایکس ۲۲ می باشد. برای بهره بری از این فرصت استثنایی میتوانید به کارشناسان ما متصل شده و سوالات خود را بپرسید.

کمپانی چری محصولات متنوع اتوماتیک و دستی زیادی مانند خودروی تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو دارد. برای مشاهده سایر محصولات می توانید از سایت دیدن نمایید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *