مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماشین x22 پرو- مدل بالا و ارزان

مزایای خرید X22 پرو

خیلی از مشتریان آسیا خودرو در پی یافتن مزایای خرید X22 پرو به صورت اقساطی هستند. شرکت آسیا خودرو درصدد ارائه یک محصول کراس اوور کوچک و ارزان قیمت به منظور برخورد با رقبایی مانند لیفان x50 بوده و تصمیم گرفته است که ام وی ام x22 یا چری تیگو ۳ ایکس را در سال ۱۳۹۶ به فهرست محصولاتش اضافه نماید. این خودرو در این سال‌ها تا حد بسیار زیادی در بازار ایران درخشیده است و تقریبا توقعات متقاضیان خود را از یک کراس اوور کوچک برآورده کرده است.

 بررسی طراحی ام وی ام X22 پرو

این خودرو به سبک کره‌ای‌ها طراحی شده است. امکان دارد که در نگاه نخست بیشترین تغییر ام وی ام x22 مدل پرو نسبت به نمونه قبلی، داشتن چهره ی جدید و نسبتا فانتزی آن باشد که اینطور به نظر می‌آید که از بعضی محصولات کره‌ای مانند هیوندای و دیگر محصولات مطرح بین‌المللی اقتباس شده است.

این خودرو دارای چراغ‌های دی لایت نواری است که به شکل ابرویی هستند و جای چراغ‌های اصلی را گرفته است و  چراغ‌های اصلی آن نیز به میانه قسمت جانبی سپر جلو وارد شده است.

نمای جانبی این خودرو خیلی زیاد دچار تغییر نشده است و تنها  در یکی دو مورد جزئی دچار تغییر شده است. همچنین در نمای عقب هم انتظار می‌رفت حداقل مدل طراحی چراغ‌ها و سپر متناسب با بخش جلو تغییر نماید و تا حدودی به‌روزرسانی گردد، ولی متاسفانه تحول زیادی صورت گرفته نشده است.

کابین ایکس ۲۲ پرو

اگرچه دامنه تحولات درون کابین ماشین ایکس۲۲ پرو بسیار گسترده‌تر می‌باشد ولی زیاد دلچسب‌ به نظر نمی‌آید. با این وجود، طراحان تلاش خود را کرده‌اند و اقدامات خوبی  را به منظور خلق تحول و نوآوری در کابین قدیمی این اتومبیل انجام داده اند.

در این خودرو صفحه آمپر دچار تغییر شده است و به شکل متعارف آنالوگ طراحی شده است که زیاد هیجان‌انگیز نمی‌باشد و انتظار مشتریان را که حضور نمایشگر تمام دیجیتال در این قسمت بود برآورده نساخته است. تغییر در سردنده و بکارگیری صفحه نمایشگر لمسی بزرگتر نیز یکی دیگر  از تحولات کابین x22 پرو می‌باشد.

این خودرو دارای صندلی‌هایی در ردیف عقب است که برای افراد قدبلند مناسب نمی‌باشد ولی صندلی‌های جلو و همینطور کیفیت متریالی که در آن استفاده شده است و همچنین ساخت داشبورد و رودری‌ها نسبت به قبل بهتر شده است و به کمک طرح فیبر کربن در کنار قطعات پیانو بلک، هارمونی تقریبا بهتر و جالب‌تری دارد. همینطور کیفیت کابین ام وی ام ایکس ۲۲ پرو  بیشتر شده است. همچنین این خودرو دارای حجم صندوق عقبی است که  معادل ۴۲۰ لیتر می‌باشد که نسبتا حد متوسط به بالایی دارد.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو | x22pro

برعکس خیلی دیگر از فیس‌لیفت‌هایی که به بازارهای کشور ایران ارائه شده‌اند، ۲۲ پرو علاوه بر داشتن تحولات ظاهری دستی نیز به درون محفظه موتورش کشیده شده است و  دارای یک موتور گیربکس جدید است.

موتور X22 پرو

موتور ام وی ام ایکس ۲۲ پرو اکنون دیگر  دارای یک سیلندر کمتر است ولی بجای آن سیستم توربوشارژ به خروجی اگزوز آن وصل شده است تا  توان ناشی از نداشتن یک سیلندر را به صورت کامل جبران کند. روی کاغذ توان موتور ام وی ام X22PRO نسبت به نسخه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری قبلی، زیاد دستخوش تغییرات نشده است و دارای توان  ۱۰۲ اسب بخار می‌باشد. بیشتر گشتاور این موتور نیز برابر ۱۵۰ نیوتن متر می‌باشد که در دور ۱۷۵۰ به صورت کامل تحت اختیار راننده در آمده است.

حتما بعد از اینکه در این خودرو سوار شوید و پدال گاز ام وی ام ایکس ۲۲ پرو را فشار دهید حتما متوجه می‌شوید که  با  حذف یک سیلندر موتور، شتاب اولیه آن زیاد تغییر نکرده است و همان کارایی متعادل و مناسب خود را دارد که برای برطرف ساختن نیازهای شهری و خانوادگی مناسب می‌باشد.

کیفیت خودرو x22 پرو

درباره هندلینگ و کیفیت سواری این خودرو می‌توانیم بگوییم که اگرچه  ضربات وارد شده به کابین در اینجا تا حدی کم شده است ولی هنوز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را آزار می‌دهد. همینطور به خاطر استفاده از سیستم‌های کنترل پایداری، تعادل این خودرو در عبور کردن از پیچ‌های تند و خطرناک بهتر شده است، ولی همچنان در سرعت‌های بالا بادی‌رول و تکان‌های جانبی بایستی مراقب باشید. بنابراین، قدرت ترمزها هم می‌تواند در وضعیت عادی متناسب باشد و تا حد زیادی مورد اطمینان است.

امکانات ام وی ام آپشن های ام وی ام x22 پرو

ام وی ام ۲۲ ایکس پرو اول از همه با تیپ اکسلنت به بازار وارد شد که مهم‌ترین ویژگی‌هایش شامل موارد زیر است:

این خودرو دارای فرمان دیکات با دکمه‌های کنترل است، همچنین دارای نمایشگر ۹ اینچی لمسی می‌باشد. به علاوه شامل کیسه هوای راننده و سرنشین (دو عدد)، ترمز ضد قفل ABS و EBD و مجهز به ترمز‌های دیسکی جلو و عقب می‌باشد. همینطور دارای سامانه کنترل پایداری ESP، دیلایت، تهویه با تنظیم دستی و آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و حسگر پارک عقب و سقف سانروف می‌باشد.

قیمت X22 پرو و شرایط بازار

قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در نمونه اکسلنت  آن اکنون  چیزی حدود ۶۳۵ میلیون تومان  است.  البته آسیا خودرو برای تیپ IE ام وی ام X22 PRO هم مبلغی معادل ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته است.

درباره وضعیت بازار ام وی ام  ایکس ۲۲ پرو می‌توانیم بگوییم که این اتومبیل در همین زمان کم با استقبال زیادی از مشتریان روبرو شده است ولی شرایط فعلی و موجود بازار  کشور ایران و مخصوصا قیمت تقریبا بالای این اتومبیل موجب شده است تا زیاد مورد استقبال قرار نگیرد.

خرید اقساطی x22 پرو

آسیا خودرو امکاناتی برای خرید اقساطی این خودرو با هر تعداد قسط و پیش پرداختی که برای مشتری راحت تر باشد فراهم نموده است.

جمع‌بندی

X22PRO با وارد شدن با چهره جدید، و داشتن کیفیت ساخت بالاتر و همچنین ارتقا یافتن پیشرانه جمع ‌و جورتر و گیربکس سی وی تی نسبت به نمونه قبلی می‌توان گفت که یک انتخاب جذاب‌تری است البته با در نظر داشتن این نکته که نگهداری از موتور توربوشارژ در کشور ایران مشکلات بیشتری دارد و این خودرو نیاز به بنزین با کیفیت و روغن بسیار مرغوب دارد بنابراین با آگاهی بیشتری اقدام به خرید این خودرو نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا مقاله قروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه را از دست ندهید را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *