مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سامانه یکپارچه عرضه خودرو

خبر ویژه برای ثبت نام کنندگان محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو

مراحل تحویل خودروهای ثبت نام شده مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو بر اساس نتایج قرعه کشی، در گروه نمایندگی‌های آسیا خودرو آغاز شد. به این ترتیب ثبت‌نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌توانند از طریق یکی از شعب گروه نمایندگی‌های آسیا خودرو، خودروهای قرعه کشی مدیران خودرو را تحویل بگیرند.

 

نتایج اولین دور قرعه کشی ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو از سوی وزارت صمت اعلام شد. به این ترتیب و بر اساس قرعه کشی انجام شده، تاریخ تحویل خودروها تا سه ماه آینده مشخص شده است. فرآیند تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح، توسط گروه نمایندگی‌های آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، آغاز خواهد شد.

 

مراحل دریافت خودروها پس از قرعه کشی

با قرعه کشی انجام گرفته از سوی وزارت صمت، اولویت تخصیص محصولات مدیران خودرو به ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو مشخص شده است. به این ترتیب هر یک از برندگان قرعه کشی خودرو، با اولویت یک تا سه ماهه در سیستم مشخص شده‌اند.

 

پس از بررسی اولویت ثبت نامی، برندگان قرعه کشی خودرو می‌توانند با مراجعه به گروه نمایندگی‌های آسیا خودرو، برای دریافت خودرو خود به‌صورت نقدی یا اقساطی اقدام کنند. برای این منظور باید پس از فعال‌سازی ثبت نام از طریق سایت، طی حداکثر ۵ روز کاری، به یکی از سه شعبه آسیا خودرو در تهران مراجعه کنید. آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

 

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

توجه داشته باشید عدم مراجعه در زمان مشخص شده، به‌منزله انصراف از ثبت نام خودرو است و نوبت ثبت نام از دست می‌رود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خرید خودرو اقساطی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو

بر اساس اعلام مدیران خودرو، برای برندگان قرعه کشی محصولات مدیران خودرو در این مرحله، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو نیز وجود دارد. به این ترتیب برندگان قرعه کشی می‌توانند از دو روش نقدی و اقساطی برای خرید خودرو اقدام کنند. فروش اقساطی در این مرحله از محل لیزینگ است و کارشناسان فروش آسیا خودرو به‌طور کامل شرایط فروش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. توجه داشته باشید پس از ثبت نام نهایی، امکان تغییر شیوه فروش از نقدی به اقساطی و بالعکس وجود ندارد. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید و تا کارشناسان فروش آسیا خودرو برای انتخاب مناسب‌ترین روش خرید محصولات مدیران خودرو راهنمای شما باشند.

 

به علاوه می‌توانید در مورد آریزو ۸ پرو که در آینده نزدیک از سوی فونیکس رونمایی می‌شود نیز در آسیا خودرو بخوانید.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *